زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

دلم بخواهد راضی باشم

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ق.ظ

وبلاگ"چادر مشکی"نوشت

وقتی از زندگی نا امید شده ام 

وقتی زندگی روی سیاهش را به من نشان میدهد

وسط اوضاع ناامیدی منی که فکر میکردم همیشه خدا را دارم که خواهم داشت

دوستم بشیند کنارم دلداری ام بدهد دوستی که پدرش کمونیست بوده حالا نشسته کنار من و چیزی را به من یاداوری میکند که فراموش کرده ام خیلی وقت است

به من بگوید که برای به دست اوردن اسماعیل باید اول از دست اش بدهم ! 

یادم بیاورد که ابراهیم اسماعیل اش را و یعقوب یوسف اش را وقتی قربانی کرد به دست اورد 

و من به یوسف و اسماعیل دنیایی ام نخواهم رسید مگر قربانی اش کنم 

من باید یادم میامد که زندگی برای خداست که غرق اش نشوم و خدا را که فکر میکردم همیشه دارم را از دست بدهم

چه خوب که چند روز قبل از شب ارزوها دوستم به من بگوید

و من امسال دست هایم را بلند کنم و این بار به جای تمام دعاها و خواسته های دنیایی ام خدا را بخواهم  و رضایت اش را و رضایتم را برای هر آنچه که دارم

اسماعیلم را ذبح کنم و دلم بخواهد راضی باشم ...

..................................................................................................................

چیزهای کوچک:

شیرجه های نرفته گاهی کوفتگی های عجیبی به جا می زاره.( پند یک دوست )

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

دلنوشت عاشقانه

نظرات (۱)

آیا می دانید کم بودن تعداد نظرات وبلاگ ناشی از پایین بودن آمار بازدید وبلاگ است.با داشتن یک لوگوی جذاب و زیبا و تبادل لوگو با وبلاگ ها موجب افزایش بازدید و در نهایت موجب افزایش نظرات وبلاگ خود شوید.طراحی لوگوی جذاب و زیبا و فوری با قیمت استثنایی(یک کد شارژ همراه اول).هزینه پس از طراحی اخذ می شود.برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ مراجعه کنید و در صورت رضایت از نمونه کارها سفارش خود را ثبت کنید.
tlogo.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر