زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

سوگند نامه

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ق.ظ

وبلاگ خاطرات چادر مشکی نوشت

یکبار فاطمه به من گفت باور نکردم

اما حالا ایمان دارم

ایمان دارم که فرق می کند ، ایمان دارم تاثیر دارد دین آدم ها روی مسوولیت پذیری

فاطمه گفت وارد مطب دکتر که میشوم چشمم به پشت در اتاقش که می افتد چادر مشکی اش را روی چوب لباسی می بینم آرام می شوم

فاطمه گفت هر دکتری که بروم اول پشت در اتاق دنبال چادرمشکی اش می گردم که دلم آرام بشود

باور نکردم که میتواند چادرمشکی اطمینان را به من بدهد

اما حس اش کردم با تمام وجود

هر بار که دکتری با بسم الله شروع به کار کرد دلم آرام شد فهمیدم اگر سوگند نامه ی روز دکتر شدنش به وظیفه شناسی اش کمک نکند دین داری اش به او کمک می کند که تمام سعی اش را بکند که اشتباه نکند!

هر بار وارد مطب دکتری شدم چشم به چوب لباسی اش دوختم و دنبال چادر مشکی اش گشتم که بدانم قرار است سلامتی ام را به دست چه کسی بسپارم

فرقی نمی کند که بخندید که مثال نقض بیاورید که محکوم بشوم..

من هم باور نکردم ، من هم از ته دلم خندیدم به ساده نگری ..

اسمش را شانس بگذارید یا اتفاق فرقی نمی کند من ایمان آوردمم که دین داری آدم ها به وظیفه شناسی شان کمک می کند حتی بیشتر از سوگند نامه ی روز فارغ التحصیلی!

اگر همه هم به دنبال لوح تقدیر قاب شده روی دیوار بگردند من هنوز  وارد مطب که می شوم به چوب لباسی خیره می شوم و گوش هایم را به صدای بسم الله می سپارم!

 

.................................................................................................................................

چیزهای کوچک:

اگر مردی با چاقوی تیزی به مردی حمله کند ، برای او بهتر است از اینکه در مقابل صورتش از او تعریف کند.

پیامبراکرم (ص) ؛ میزان الحکمه حدیث 18679

-پ.ن :

محض رضای خدا بحث کردن راجع به رژ من را بگذارید کنار ! فقط محض اطلاعت می گویم آن قدر آرایش ام نا مشخص هست که موقع اذان اگر به دوستانم بگویم بروم صورتم را برای وضو بشویم باور نکنند که آرایشی روی صورت من است!

من هیچ وقت به آرایش کردن افتخار نکردم و هیچ وقت از اینکه برای رژ زدنم به من تذکر دادند خوشحال نبودم!! پس امر به معروف کردن من را رها کنید و اگر جسارت اش را هنوز دارید امر های معروف بیشتری روی زمین مانده است که به جسارت شما نیازمند است!

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

سوگند نامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر