زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

این روزرها

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ق.ظ

وبلاگ جا مانده ام تنها نوشت

ما از دکتر روحانی بابت سخنرانی بی درنگش بعد از انتشار بیانیه وین صمیمانه کمال تشکر را داریم. در سخنرانی که فرمودند: من خوشحالم که امروز با مذاکرات ۲۳ ماهه جمهوری اسلامی ایران با ۶ قدرت جهانی، توانسته‌ایم به نقطه جدیدی دست پیدا کنیم.!!!

و نیز اضافه کردند: مردم ما در انتخابات خرداد ۹۲ در این زمینه اعلام نظر کردند و به صراحت اعلام کردند، دولتی را می‌خواهیم که دستاوردهای هسته‌ای را توأم با صلح و توأم با حرکت توسعه کشور رو به جلو و رفاه مردم، با هم مدنظر قرار دهد و همین مسیر و راهی بود که دولت یازدهم انتخاب و آغاز کرد.!!!

گذشته از اینها باید اعتراف کرد که عزت روز افزون اسلام در ایران مرهون خدمات مثبت تمامی مسئولین 37 سال و دقیقتر 12 سال گذشته است که وارث چنین عزتی در حال حاضر دکتر روحانی است. همانطور که رؤسای جمهور پیشین در حد وسعشان بر این عزت افزودند و آنرا پاس داشتند! پس فلله عزة جمعیا. واگر نبود رهنمونهای رهبر فرزانه انقلاب، امروز مشخص نبود که این کشتی در کجاآباد لنگر انداخته بود و شاید غرق شده بود. و بگذریم که علت رای دادن ملت در خرداد 92 چیز دیگری بود.

گذشته از اینها نباید فراموش کنیم مدیر و یا گرداننده‌ی اصلی خداست. ما هیچ موجودی را نمی‌توانیم تصور کنیم که خارج از مدیریت خدا باشد. مدیریت خدا بگونه‌ای است که در نهایت حق بر باطل پیروز می‌شود. وچه زیباست فرموده امیرالمومنین در نامه 53 نهج البلاغه که می‌فرمایند: از دشمنت بعد از آن که از در صلح و آشتی درآمد سخت بترس، زیرا او چه بسا بوسیله صلح نزدیک می شود تا از شیوه غافلگیری استفاده کند، پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردی زود باور و خوش گمان مباش.

پس امیدواریم دولت یازدهم با معرفت به این نوع مدیریت خداگونه، بتواند امریکا را مدیریت کند و نه با وعده‌های  دروغین (و امریکا از این دست دروغها در جریان انرژی هسته‌ای بسیار پرداخته (بتواند ایران را مدیریت کند. در نتیجه ذوق‌زدگی بعد از توافق این پیام را به دشمنان می‌دهد چقدر ملت ایران محتاج این توافق بوده و این دشمن را گستاخ‌تر می‌کند. در حالی که هدف جمهوری اسلامی حتی سالها پیش از تشکیل ، برپایی مقدمات ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) بوده و هست. یعنی همان پرسش و پاسخ چند روز قبل دانشجویان در محضر رهبر معظم انقلاب: « یک نکته‌ی دیگری که سؤال کردند [این بود که]، تکلیف مبارزه‌ی با استکبار پس از مذاکرات چیست؟ خب، مگر مبارزه‌ی با استکبار، تعطیل‌پذیر است؟ مبارزه‌ی با استکبار، مبارزه‌ی با نظام سلطه تعطیل‌پذیر نیست. این هم جزو همین حرفهایی است که اتّفاقاً امروز من یادداشت کرده‌ام که به شما بگویم. این جزو کارهای ما است، جزو کارهای اساسی است، جزو مبانی انقلاب است. یعنی اگر مبارزه‌ی با استکبار نباشد، ما اصلاً تابع قرآن نیستیم. مبارزه‌ی با استکبار که تمام نمیشود. در مورد مصادیق استکبار، آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است. »

و البته این جملات به معنای نفی دستاوردهای توافق و نادیده گرفتن زحمات و مجاهدات صادقانه و مجدانه‌ی تیم مذاکره‌کننده‌ی  نیست.

و  در آخر باید بگویم که جناب آقای دکتر روحانی دعا اصلی این ملت دعا برای فرج بوده و نه صرفا برای مذاکرات که حالا می‌فرمایید دعای آنها مستجاب شده است.

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر