زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

مصاحبه با مدیر "وبلاگ سلطانیه "

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۴۰ ق.ظ

از استان "زنجان" شهرستان" سلطانیه"

 "کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان" وبلاگ "سلطانیه"را به عنوان وبلاگ برتر ماه قراداده است...که در اینجا مصاحبه ای با نویسنده وبلاگ نویس"سلطانیه"انجام دادیم که تقدیم می کنیم....

سلام عرض می کنیم خدمت شما وبلاگ نویس محترم استان زنجان، شهرستان سلطانیه،

 خوشحالیم که در خدمت شما هستیم و تشکر می کنیم از اینکه پیشنهاد مصاحبه با سایت “کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان ” را پذیرفتید.   برای آغاز صحبت، لطفا در ابتدا خودتان را معرفی کنید وبفرمایید چند سال دارید و در چه مقطعی تحصیل می کنید؟

به نام خالق زیبایی ها، من محمد حسین کلانتری هستم ، بیست و یک سال سن دارم و  دانشجوی ترم آخر رشته مدیریت بازرگانی هستم.

 2- از چه زمانی  وبلاگ نویسی را شروع کردید و چگونه با اینترنت و فضای مجازی آشنا شدید؟

من از شانزده سالگی با اینترنت آشنا شدم  و اولین وبلاگی که نوشتم "وبلاگ سلطانیه" از  مرداد ماه سال 90 بود.

3-هدف شما از راه اندازی وبلاگ جامع برای شهرستان سلطانیه چه بود؟

شهرستان سلطانیه قابلیت ها و شایستگی های فراوانی در تمام زمینه ها دارد و من با کمک دوست عزیزم، آقای علی ملکی سعی کردیم با تاسیس این وبلاگ این شایستگی ها را به جهانیان معرفی کنیم. و از طرفی به عنوان دو جوان سلطانیه ای این احساس در وجود و ذهنمان تراوش کرد و احساس وظیفه کردیم که باید از توانایی هایمان برای معرفی شهرمان به جهانیان استفاده کنیم.

در این دو سال با لطف و یاری خداوند و خوانندگان وبلاگ سلطانیه توانستیم مطالبی با موضوعات معرفی آثار تاریخی و گردشگری سلطانیه ،  مشاهیر و شهدای شهر ، تصاویر قدیمی بناها و خیابانهای شهر، مراسمات مذهبی و آداب و رسوم سلطانیه و همچنین موضوعات فرهنگی و خبری ؛ تهیه و برای استفاده سایر خوانندگان در وبلاگ سلطانیه درج کنیم.

4- چرا وبلاگ نویسی را برای این کار انتخاب کردید؟

وبلاگ یک رسانه نوظهور است و مزیت هایی مثل: جهانی بودن، دسترسی 24 ساعته، چند رسانه ای بودن و قابلیت به روز رسانی در هر ساعت از شبانه روز را دارد و همچنین تنها رسانه ای است که می تواند به طور همزمان متن، تصویر ،فیلم ، صوت ،نرم افزار  و... را پخش نماید ، همچنین امروزه با پیشرفت فناوری تقریبا در هر خانه ای اینترنت وجود دارد، بنابرین وبلاگ مناسب ترین رسانه برای پیشبرد هدف ما به شمار می رود.

 

مطالب وبلاگتان را چگونه تهیه می نمایید؟

قسمتی از مقالات را خودمان می نویسیم ، تصاویر قدیمی و قسمتی از مقالات را همشهریان ارسال می نمایند و مطالب خبری را خبرگزاری ها به وبلاگ ارسال می نمایند.

 

-آیا تاکنون در مسابقات وبلاگ نویسی شرکت کرده اید؟(در صورت شرکت کردن موضوع مسابقه را بیان کنید)

تاکنون مسابقه ای متناسب با موضوع وبلاگ سلطانیه برگزار نشده است.

-معمولا چه مقدار برای بروز رسانی وبلاگتون وقت میذارید؟

ما سعی کردیم حداقل هر روز یک مطلب جدید برای استفاده خوانندگان فهیم وبلاگ سلطانیه تهیه کنیم

-دغدغه های شما در وبلاگ نویسی چیست؟

دغدغه ما این بود که مطالب وبلاگ سلطانیه موثق و همچنین در کل جامع باشد.

-اهمیت جنگ نرم برای شما چگونه است و هدف شما از فعالیت در این عرصه چیست؟

جنگ نرم ابعاد گسترده ای را شامل می شود و یکی از ابعاد آن تغییر اعتقادات و آداب و رسوم است که ما سعی کردیم با یادآوری آداب و رسوم و مشاهیر شهرستان سلطانیه فعالیتی در این عرصه داشته باشم.

-بهترین وبلاگی که تا به حال دیدید چه بوده؟

وبلاگ های خوب زیادی وجود دارند ولی در کل مطالب وبلاگ های مذهبی و همچنین وبلاگ های آذری زبان را بیشتر می پسندم.

 - اوقات فراغت خود را چگونه می گذرانید و چه کتابی مطالعه می کنید؟

بیشتر به مطالعه کتابهایی با موضوع اقتصاد علاقه دارم.

-  آیا به گشت زنی در اینترنت هم می پردازید؟ بیشتر چه مطالبی نظر شما را جلب می کند؟

بیشتر مطالب سایتهای خبری تحلیلی را دنبال می کنم.

نظرتون راجع به "کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان " چیه ؟

واقعا در استان زنجان نیاز به ایجاد چنین سایتی احساس می شد چون استان زنجان در زمینه وبلاگ نویسی یک از استان های برتر کشور محسوب می شود و ایجاد چنین سایتی به تعامل بین وبلاگ نویسان استان زنجان کمک خواهد کرد.

 

-به چه تفریحات و ورزش هایی علاقه دارید؟

در رشته بدمینتون بصورت آماتوری فعالیت می کنم.


-با شنیدن کلمات زیر اولین چیزی که به ذهنتون میرسه رو بیان کنید :

خدا:  یاور     

حضرت مهدی (عج) :  منجی

رهبر:  بصیرت

وبلاگ:  رسانه همگانی

وبلاگ سلطانیه:   سلطانیه گوهر ایران ، وبلاگ سلطانیه گوهر سلطانیه

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان: هم استانی های وبلاگ نویس

حرف تو:  هموطنان وبلاگ نویس

عشق:  ســــــلطانــیــــه

 -بالاترین افتخار شما در زندگی؟  زندگی در زادگاهم

آخرین حرف شما:

 از حمایت های بی دریغ خانواده ،دوستان و همشهریان عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارم و همچنین از آقای علی ملکی نویسنده دوم وبلاگ سلطانیه تشکر ویژه می کنم.

آخرین دعا:

دعا می کنم تمام مسلمین در سلامتی و شادکامی باشند.

-ممنون از اینکه وقتتون رو در اختیار ما قرار دادید.

من هم از زحمات جنابعالی و همچنین لطفتان نسبت به وبلاگ سلطانیه تشکر می کنم.


  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

رهبر:

حرف تو

بصیرت

نظرات (۲)

  • سیدجلال احمدی
  • حاج محمدحسین و علی آقای عزیز !من همیشه به حس وطن دوستی ،حمیّت و تلاش شما در راه معرفی سلطانیه افتخار می کنم.وبلاگ سلطانیه تنها مرجع اینترنتی همدلی و همنوایی هم شهریان ما در سطح استان وکشور است.این تلاش برازنده جوانان آگاه و تحصیل کرده ای چون شماست .برایتان سربلندی و سعادت آرزو می کنم.


    پاسخ:
    آرزوی سر بلندی وپیروزی برای نویسندگان وبلاگ  سلطانیه

  • مریم کلانتری
  • سلام
    بطور اتفاقی با این وبلاگ آشنا شدم، اهل سلطانیه ام ولی ساکن تهران
    خوشحالم که دوجوان شایسته و برومند از زادگاهم دست به این کار خوب و ارزشمند زدند
    برای شما و موسسین وبلاگ سلطانیه سلامتی و سعادت آرزومندم
    پاسخ:
    سلام
    ممنمون از شما
    امیدوارم موفق باشید
     متقابلا ما هم براتون سلامتی و سعادت آرزومندیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    صفحه اصلی
    درباره ما
    تماس با ما
    ثبت وبلاگ
    گلدون وبلاگی
    ارسال مطلب
    فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر