زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

مصاحبه با مدیر وبلاگ " تکاپوی انتظار "

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۴۲ ق.ظ

"کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان" وبلاگ "تکاپوی انتظار"را به عنوان وبلاگ برتر ماه قراداده است که در اینجا مصاحبه ای با نویسنده وبلاگ "تکاپوی انتظارانجام دادیمکه تقدیم می کنیم.

خدمت شما هستیم با مصاحبه ای متفات با نویسده وبلاگ "تکاپوی انتظار"

مصاحبه با وبلاگ برتر-تکاپوی انتظار

سلام عرض می کنیم خدمت شما وبلاگ نویس محترم استان زنجان، شهرستان زنجان

 خوشحالیم که در خدمت شما هستیم و تشکر می کنیم از اینکه پیشنهاد مصاحیه با سایت “کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان ” را پذیرفتید.   برای آغاز صحبت ابتدا از خودتان برایمان بگویید، تا آنجا که دوست دارید همه بدانند.(تحصیلات-تولد و ...)

به نام خدایی که با رحمت میدهد و با حکمت میگیرد من کمال قره جه لو هستم 20 ساله مدیر وبلاگ تکاپوی انتظار

 - از چه زمانی و با چه نیتی فعالیت خود را در فضای مجازی شروع کردید؟

از 17 سالگی به صورت حرفه ای وارد فضای مجازی شدم و به دلیل علاقه ی زیادی که به طراحی صفحات وب داشتم سعی کردم تا اینجا ی کار خیلی از زبان های برنا مه نویسی تحت وبو یاد بگیرم

 

-هدف شما از راه اندازی وبلاگ "تکاپوی انتظار" چه بود؟

مهمترین هدف من از ایجاد این وبلاگ  ترویج فرهنگ مهدویت بود و سعی کردم وبلاگی ایجاد کنم که فضای مناسبی رو برای تفهیم مبانی مهدویت مهیا کنه

-محتوا و موضوعات طرح شده در وبلاگ شما بیشتر راجع به چه مطالبی است؟

موضوع اصلی وبلاگ من مربوط به امام زمان هستش ولی هدف من از ایجاد این وبلاگ تاثیر پذیری مخاطبین در مورد فرهنگ مهدویته برای همین سعی میکنم وبلاگم همه جانبه باشه تا به بهترین شکل ممکن رو مخاطبین اثر بذاره

-اولین مطلبی که در فضای مجازی نوشتید به یاد دارید؟

اگه منظورتون اولین مطلب این وبلاگه که بله یادم هست مطلبی در مورد آشنایی با مهدی موعود بود ولی اگه منظورتون کلی بود نه متاسفانه حضور ذهن ندارم

-کدامیک رابیشتر می پسندید؟ نوشتن برای خود، نوشتن برای جذب مخاطب، نوشتن برای آگاهی دادن؟

راستش جواب دادن به این سوال برا من یخورده سخته چون همه ی این سه موردو خودم انجام میدم

گاهی وقتا مطالبی رو تو دفترچه یادداشتم فقط برای خودم مینویسم چون بر این معتقدم که نوشتن بهترین راه برای تخلیه ی احساسات آدمی هستش

بعضی وقتا هم شده برای اینکه مطلبی رو تو وبلاگم قرار بدم سعی میکنم مطلبی رو بنویسم که مخاطبو به سمت خودش جذب کنه

ولی به نظر من بهترین شکل نوشتن همین مورد سوم هست

خود من به شخصه دوست دارم از دانش و تجربیات افراد مختلف استفاده کنم حالا چه خوب میشه که دانش و تجربه ی خودمونو در قالب یک متن بنویسم تا موجب آگاهی دیگرانم بشه

-چگونه میتوان درفضای مجازی به جذب مخاطب پرداخت؟

به نظر من در وحله ی اول مهمترین راهکار برای جذب کاربر شکل و ظاهر سایت یا وبلاگمون هستش

شکل ظاهر وبلاگمون علاوه بر زیبایی و سادگیش باید حس خاصی رو به خواننده در مورد مطالب وبلاگمون بده

انتخاب مطالب وبلاگ هم  تاثیر بسزایی در جذب مخاطب داره

ما باید در انتخاب مطلبمون سعی کنیم برای همه ی سلیقه های بازدید کننده هامون مطلب داشته باشیم  برای مثال یکی از مطالب طنز خوشش میاد یکی از شعر یا حتی یکی از مطالبی خوشش میاد که عکس داشته باشه و ...

-آیا در زمینه های علمی و آموزشی، ورزشی و هنری و .. هم رتبه برتر داشته اید؟

مقاله های زیادی نوشتم که رتبه هایی رو هم در سطح کشور کسب کرده

علاوه بر اون بنده به صورت حرفه ای هم ورزش میکنم  و مقام هایی رو هم در این زمینه کسب کردم

-دغدغه های شما در وبلاگ نویسی چیست؟

مهمترین دغدغه ی من در زمینه ی وبلاگ نویسی انتخاب مطلب مناسب برای وبلاگه

گاهی شده برای انتخاب یک مطلب حتی چند روز وقت گذاشتم تا مطلبی که تو وبلاگم قرار میدم در نوع خودش بهترین باشه

-اهمیت جنگ نرم برای شما چگونه است و هدف شما از فعالیت در این عرصه چیست؟

تقریبا دیگه همه ی ما با معنی جنگ نرم آشنا هستیم این روزا دشمنان انقلاب اسلامی هزینه های هنگفتی رو صرف همین موضوع میکنن و وظیفه ی ماست که با دانش و مهارت کافی پیروز این جنگ بشیم

-به چه تفریحات و ورزش هایی علاقه دارید؟

رشته ی ورزشی مورد علاقه ی من کشتی هستش که هم اکنونم در این رشته مشغول فعالیتم

تفریحات مورد علاقه ی منم پیاده روی و کوه نوردیه


-با شنیدن کلمات زیر اولین چیزی که به ذهنتون میرسه رو بیان کنید :

خدا: تو همان هستی که خودت میگویی یاد خدا آرام بخش قلب ها ست

حضرت مهدی (عج) : یا امام زمان شرمنده ام با اینکه این همه حرف از ظهور میزنم ولی وقتی به گذشته ی خودم نگاه میکنم میبینم هیچ کاری برا ظهورت نکردم

رهبر: با تمام وجود بهش ایمان دارم و امیدوارم همواره پشتیبانش باشم

وبلاگ تکاپوی انتظار: کاش مورد پسند خود امام زمان باشه 

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان: همشهری و همیاران من در عرصه ی جنگ نرم

حرف تو: جایی برای نخبگان وبلاگ نویس

عشق: فقط خـــــــــــــــدا 

 -بزرگترین افتخار شما در زندگی؟ ایجاد وبلاگ تکاپوی انتظار

آخرین حرف شما: در پایان از شما تشکر میکنم که بدون هیچ چشم داشتی تو این عرصه فعالیت میکنید امیدوارم اجرتون با امام زمان باشه

آخرین دعا: خدایا  گره کار هر مسلمونی که تو این کره ی خاکی زندگی میکنه به بزرگی و عزت خودت باز کن

-ممنون از اینکه وقتتون رو در اختیار ما قرار دادید.

 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۵)

سلام به روزیم
پاسخ:
سلام
تشکر از اطلاع رسانیتون

سپاس بیکران از شما بابت انتخاب وبلاگ بنده به عنوان وبلاگ برتر

مصاحبه کردن کار زیاد آسونی نیست شاید نتونسته باشم به سوالاتتون اونطور که باید جواب بدم به هر حال اگه مصاحبه ی خوبی از آب در نیومده از شما و بازدید کننده هاتون معذرت میخوام به هر حال سطح سواد ما همین قدر بود

اون دوست عزیزی هم که کامنت گذاشته بودن ای کاش منظورشونو از اون ... میگفتن چیه
پاسخ:
سلام 
کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان نیز به نوبه خود از شما کمال تشکر را دارد.

مصاحبه خوبی بود خیلی ازتون ممنونم
براتون آرزوی موفقیت داریم
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

اما در مورد کامنت اون دوست عزیزمون:فکر کنم منظورشون وبلاگ شما نبوده!!!
سلام
دهه فجر مبارک
به روزیم
پاسخ:
سلام

تشکر از اطلاع رسانیتون
  • ابهر.زنجان
  • درود هم وطن خسته نباشی.به نظر من این وبلاگ بیشتربه یه وبلاگ مذهبی... می خوره


    پاسخ:
    سلام وتشکر ز حضورتون

    نظر شما هم قابل احترامه و البته قابل توجه!!!
  • خواهریعقوبی
  • سلام علیکم،موفق وسربلندباشید
    پاسخ:
    سلام
    تشکر از شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    صفحه اصلی
    درباره ما
    تماس با ما
    ثبت وبلاگ
    گلدون وبلاگی
    ارسال مطلب
    فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر