زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

مواظب ظلم هایی که به خودتون می کنید باشید!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ب.ظ

وبلاگ خاطرات چادر مشکی نوشت

من رو تصور کنید با لوله های کاغذ توی دستم با استرس یک هفته ای

با دو شب از استرس نخوابیدن تا صبح

8 صبح اولین تحویل پروژه ی ارشد!

وارد کلاس شدم حالم خوب نیست نمیدونم چی در انتظارمه، دوست دوران کارشناسی ام را میبینم

میم برایم تعریف می کند مشکلاتش را و حالا بیماری ای که با آن دست و پنجه نرم می کند ! بیماری ای که وقتی سر و کله اش پیدا شد که استرس و فشار عصبی پایان نامه و مشکلات زندگی و تصمیمات بزرگ این بیماری را برایش به ارمغان آورد!

من را تصور کنید که یک هفته شب و روزم را یکی کردم برای تحویل یک پروژه ی درسی ، که استرس خواب راحت را از من گرفته که...

من به خودم نگاه می کنم به لوله های کاغذ به تمام روزها و شب های گذشته ی زندگی ام به تمام فشار های عصبی...

.

چی باعث میشه که ما این طور به خودمون ظلم کنیم؟ چی باعث میشه خودمون رو دوست نداشته باشیم ؟ آزار بدیم !

موضوعات بی اهمیت دنیا اعصاب ما را به بازی بگیرد؟ چی باعث می شود سخت بگیریم ، گریه کنیم و روانمان را نا آرام کنیم؟

من دو شب نخوابیدم برای یک پروژه ی درسی ، 4 ماه برای پایان نامه شب و روز نداشتم ، یک سال به خاطر از دست رفتن موقعیتی از زندگی ام عزا گرفتم!

من نه یک هفته نه چند ماه که 23 سال است به خودم ظلم می کنم ! زندگی رو سخت گرفتم خودم را آزار دادم و هدف اصلی زندگی ام یادم رفت.

..

میم هنوز حرف میزد و من خجالت زده گوش میدادم ، شرمنده ی روزها ی از دست رفته ی زندگی بودم شرمنده ی همه ی عمرم!

میم حرف میزد... من دیگر چیزی نمی شنیدم غرق خودم بودم و شرمنده ی عمرم!

......................................................................................................................................................

پ.ن1 : قرار نیست تلاش نکنیم، درس نخونیم و سختی نکشیم ، قرار است هدف اصلی زندگی را فراموش نکنیم که روزهاو شب هایمان را با استرس ها و ناراحتی های فلج کننده از دست ندهیم!

پ.ن2:فکر می کردم رسالتم این بود که به شما بگویم که مواظب خودتون باشید

مواظب ظلم هایی که به خودتون می کنید باشید

 

چیزهای کوچک:

وقتشه زندگی رو یه جور دیگه تجربه کرد...

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

دلنوشت عاشقانه

نظرات (۱)

  • خرید خانه در آلانیا
  • خیلی خوب و عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    صفحه اصلی
    درباره ما
    تماس با ما
    ثبت وبلاگ
    گلدون وبلاگی
    ارسال مطلب
    فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر