زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

نامه شهیددانشجو احمدحقیقت به پدرومادرش

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۶ ق.ظ

وبلاگ عکس هشت نوشت

سلام به پدر و مادر گرامی 
پس از تقدیم عرض سلام امیدوارم که حالتان خوب بوده باشد و سلامتی و موفقیت شما را از خدای باری تعالی خواستارم . اگر از احوالات اینجانب خواسته باشید سلامتی برقرار است شما هیچ گونه نگرانی از جانب من نداشته باشیدچون من خوشحال از این هستم که برای دفاع از آزادی و آرمان و ناموس برای مادر خود آب و خاک وطن در مرز کشور می رزمم و همچون یک مار زهر آگین و شیر غران به دشمن حمله می کنم اگر او یک من البته اول کمرش را از بیخ خواهم شکست و بعد زهر خود را به او تزریق می کنم .شهیددانشجوی زنجان احمدحقیقت

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نامه شهیددانشجو احمدحقیقت به پدرومادرش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر