زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

آب دادن به داعشی ها چه حکمی دارد؟

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۰ ق.ظ

وبلاگ پایگاه قرآنی عترت نوشت

در حال وبگردی تو فضای مجازی بودم که به تصویر زیر برخورد کردم.با تیتر(آب دادن به داعشی ها)تو نظرات اون مطلب تو سایت خیلی ها ازش تقدیر کرده بودند و میگفتند که این از مهر و عطوفت اهل بیت(علیهم السلام)هست.من هم از این کار این افراد تعریف کردم و از مرام پهلوانی امام علی(ع) گفتم.تا این که امروز در حال مطالعه بودم که به این حدیث شریف برخورد کردم.

آب دادن به داعشی ها چه حکمی دارد؟

حضرت امام صادق(ع) می فرماید:

«مَنْ أَشْبَعَ عَدُوّاً لَنَا فَقَدْ قَتَلَ وَلِیّاً لَنَا»

«هر کس(فردی از)دشمن ما(اهل بیت علیهم السلام)را سیر کند،پس دوستی ما را کشته است.»

حال قضاوت با خودتونه.راستش را بخواهید بعد از دیدن این حدیث،نفرتم به اندازه ای شد که میخواستم راهی عراق بشم.آیا مهر بر این افرادی که به احدی از شیعیان رحم نمیکنند،رواست؟ من که این را جایز نمیدانم.شما چطور؟

مطئنم که برخی از منتقدین سایت این را خواهند گفت که اگر اینطور است پس چرا امام حسین(ع) به حر(ع)و لشکریانش آب داد؟

جواب این است که فرق بین لشکر حر و داعشی ها بسیار است.من یکی دو مورد را میشمارم.

1.حر و لشکرش تا آن هنگام شخصی از لشکر امام حسین(ع) را نکشته بودند،ولی داعشی ها تا به حال دستشان به خون میلیون ها شیعه و سنی آلوده گردیده است.

2.حر،صحبتش با امام حسین(ع) این بود که بیا و با یزید بیعت کن،ولی داعشی ها صحبتی جز کشتن شیعه ندارند.

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

آب دادن به داعشی ها چه حکمی دارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر