زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

همه اجرها در گمنامی ست...

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ق.ظ

وبلاگ ستارگان نوشت

شبی که گذشت ساعت ده شب برای یه برنامه کاری با دوستان به مزار شهدا رفتیم تا بقول خودمون جلسه ی فرهنگی داشته باشیم.

وقتی وارد گلزار شهدا شدم با صحنه ی مواجه شدم که شرمنده شدم.که چقدر از قافله اخلاص به دورم!!!

شش، هفت تا جوون بین سنین 18 تا 22 سال که اگر توی روز روشن در شهر اونا رو ببینم نه تنها اونا رو  به حساب نمیاریم !!! حتی بعنوان فعال فرهنگی(بقول خودم) اونا را چپ چپ هم نگاه میکنیم که چی!!!!! از شهدا و مذهب به دورند!!!!! و هرچه هست من و امثال من هستیم که برای شهدا داریم کار میکنیم.

ولی امشب این معادله فکریم بهم خورد...

جوونای که در گلزار شهدا بودن (با توجه به دوری از شهر) کل مزار شهدا رو شسته بودن و تک تک مزار شریف شهدا رو غبار روبی میکردن... در اوج اخلاص و گمنامی.

وقتی ازشون راجع به اینکار سئوال کردم..خیلی مخلصانه گفتند: الان چندین مدته که شب های چهارشنبه اینکار رو میکنیم و مزار شهدا رو برای غروب پنج شنبه که خانواده های معزز شهدا و علاقمندان می آین آماده میکنیم.

چقدر شرمنده اخلاص و گمنامی این جوونای شهرم شدم.

منی که مدعی خادم الشهدا هستم ...فقط اسم خادم بودن رو یدک میکشم.

چقدر احساس کوچکی و شرمندگی کردم پیش جوانان کم سن و سال و گمنام که روح بلند داشتند...

آنانکه گمنامند زهرایی تبارند...

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر