زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

سلاحی مرگبار به نام ماهواره ... مراقب باشید !!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ق.ظ

وبلاگ طلبه جوان نوشت

 شهید مطهری (ره) مثال خوبی دارد که مشهور به قطار بی حرکت است! بدین صورت که همه دیده اند تا وقتی قطار حرکت نکرده و یک جا ساکن و ایستاده است کسی با او کاری ندارد و از کنارش به راحتی و بدون کوچک ترین توجهی  عبور می کند ولی وقتی همین قطار حرکت کرد بچه ها به دنبالش می دوند و از دور و نزدیک به سوی آن سنگ پرتاب می کنند !! اگر بخواهیم این مثال را با دنیای واقعی تطابق دهیم بهترین نمونه برای آن ایران اسلامی است ! چند سال به عقب برمی گردیم ؛ به سال های قبل از انقلاب ؛ به زمانی که کشور در دست بیگانگان بود و انگلیس و آمریکا هر کاری که دلشان می خواست در کشور انجام می دادند و هیچ کسی هم جلودار آنها نبود ؛ چون خود شاه و تمام دار و دسته اش هم مزدور همین انگلیسی ها و آمریکایی ها بودند ! ولی کسی آمد و مردم را متوجه قدرت درونشان کرد و اینکه ای مردم! دین شما دستور داده است در مقابل زور گویی و زیاده خواهی ایستادگی و قیام کنید ! همه قیام کردند ؛ شهید دادند ولی بالاخره کشور را از زیر یوغ و سلطه دشمنان خارج ساختند و ایرانی آباد و آزاد برای خود از نو بنا نهادند !

 حال دیگر این قطار به حرکت افتاده بود و آن قطار ساکن دیروزی نبود بلکه همه اهدافش ؛ همه تفکراتش و همه مردمش تغییر را احساس کرده بودند و دشمنان هم دیگر این قطار در حال حرکت را نمی توانستند تحمل کنند پس شروع کردند به پرتاب کردن سنگ به سمت این قطار در حال حرکت و هر چه می توانستند او را زدند با هر وسیله ای ! یک روز با ایجاد غائله های مختلف از جمله کرد و عرب و ترک، یک روز با ترور شخصیت های انقلاب، یک روز با تحمیل جنگ هشت ساله مقدس و وقتی اینها جواب نداد به تحریم روی آوردند؛ تحریمی همه جانبه البته به بهانه های مختلف مانند ساخت بمب اتم و حمایت از تروریسم در منطقه در حالی که مثل روز برای همه روشن بود که آنها با این قطار در حال حرکت مشکل داشتند؛ با اصل این نظام و مردمش مشکل داشتند و اصولگرا و اصلاح طلب هم اصلا برایشان فرقی نداشت بلکه اگر کوچک ترین فرصتی می یافتند همه را یک جا به باد فنا می سپردند!

چند نکته برای استفاده کنندگان از ماهواره :

L N B  موجود در نوک ماهواره یا همان دیش، یک سیستم هم گیرنده و هم فرستنده است ؛ بدین صورت که از طریق همینLNB  که به شبکه NSA آمریکا متصل است تمامی وب کم های روشن یا در حالت on را جستجو می کند و اگر روشن بود از طریق همین وب کم های روشن از محیط خانواده شما فیلم بردای نموده و در یکی هزاران شبکه ماهواره ای موجود پخش می کند...

                              مراقب باشید ... دشمن در کمین است !!! همین حوالی


خودم نوشت:

امام علی ع می فرمایند : اگر کسی هنگام افطار دعای « بسم الله اللهم لک صمنا و علی رزقک افطرنا فتقبل منا انک انت السمیع العلیم » را بخواند ثواب او به اندازه تمام کسانی که در آن روز، روزه گرفته اند خواهدبود.

لحظه افطار ما را نیز دعا فرمائید ...

   

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر