زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

گلدون وبلاگی"زنگان" شماره27

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ

"کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان"  گلچینی از بهترینمطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان  را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید  مخاطبان قرار می دهد. 

در گلدون وبلاگی امروز خواهید خواند:

شبهات انقلاب ...،هور شمالی 5 ،اگر یقینش از آن محکمتر بود بر هوا راه مى رفت... ،طرحی برای دل خودت... ،این دخترا خیلی حیفن قدرشونو بدونید ،داعشی ها؛ اسلام یعنی این.... ،در محضر استاد



 

شبهات انقلاب ...

وبلاگ طلبه جوان نوشت

با سلام خدمت دوستان عزیز ...

از اینکه نتونستم پست جدیدی رو تو وبلاگ بذارم از همه معذرت می خوام ولی به پیشنهاد یکی از دوستان سوال و جواب مطرح شده بین بنده و یکی از مخاطبان گرامی به نام خانم رخساره در مورد انقلاب اسلامی که بیشتر شبیه به شبهات بود رو در قالب این پست بدون کم و زیاد مطرح می کنم ؛ شاید مفید فایده واقع بشه !

ادامه مطلب...

 ............................................................................................................................


 

هور شمالی 5

 

وبلاگ آن روز ها نوشت

قبل از مراسم صبحگاه ، - یعنی اولین و آخرین مراسم صبحگاهی که من اجرایش کردم- یک رزمنده ی بجنوردی به نام آقای غیاثی(قیاسی) پیشم آمد و گفت من قاری قرآن هستم ! او با اکثر رفقای طلبه ما آشنا بود و گفت  دوست دارم قرآن صبحگاه رامن قرائت کنم . من هم بلافاصله بی آنکه صدا و قرائت او را آزمایش کنم، قبول کردم. ولی همینکه پشت تریبون و در برابر جمعیت چند هزاری قرار گرفت خودش را باخت . صدای نه چندان خوبش ، به همراه دستانش لرزید و هیچکس نفهمید که او چه می خواند. با اشاره ی من «صدق الله » خواند و قرائت را تمام کرد.

ادامه مطلب...


 ............................................................................................................................

اگر یقینش از آن محکمتر بود بر هوا راه مى رفت...
 

وبلاگ اخلاق وحیانی نوشت

(داستان غیر واقعی است)

یکی هست در محله ما....
ﻫﻤﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﯾﮏ ﺷﺐ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ...
ﺣﺘﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺁﺵ ﻧﺬﺭﯼ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺒﺮﻧﺪ ﺍﻭ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ
ﮐﺎﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﻣﯿﻔﺮﻭﺷﺪ ﻭ ﻧﺎﻥ ﺷﺒﺶ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﺮﺩ
ﺣﺎﺝ ﺁﻗﺎ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﻣﺤﻠﻪ ﺑﺮﻭﺩ ﭼﻮﻥ ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻣﺴﺠﺪﯼ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺑﻪ ﺩﺭ ﮐﺮﺩﻩ...

سوالی که برام پیش اومد اینه ﻭﻟﯽ ﭼﺮﺍ ﻣﺴﺠﺪﯼ ﻫﺎ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻓﺎﺣﺸﻪ ﺍﺯﺭﺍﻩ ﺑﻪ ﺩﺭ ﺷﺪﻧﺪ ﻭلی فاحشه ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺴﺠﺪﯼ ﺑﻪراه راست هدایت نشد 

ادامه مطلب...

 ............................................................................................................................

طرحی برای دل خودت...*تا یک هفته پست ثابت*
 

وبلاگ یامهدی ادرکنا نوشت 

به نام خداوند ستار العیوب

سلام دوستان

از امروز یعنی12شعبان تا روز23ماه مبارک رمضان یعنی شب قدر، تنها40روز زمان باقی مانده.

بیایید حتی اگر شده در دقایق 90، تصمیم بگیریم شب قدری متفاوت داشته باشیم...با آمادگی درِ خانه ی خدا را بزنیم.... و بیایید این بار دل مولایمان را با عمل نکردنهایمان به گناهان و لذتهای دنیا (که شاید گاهی عادتمان شده) بدست آوریم و تمام تلاشمان را بکنیم تا "هیچ" گناهی مرتکب نشویم حتی اتلاف وقت.... همین و بس.*

ادامه مطلب...

 ............................................................................................................................

این دخترا خیلی حیفن قدرشونو بدونید

 

وبلاگ نا گفته های یک بسیجی نوشت

این دخترایے که چشماشون هرروزبه آبے و.. عسلے وخاکسترے و تغییر نمیکنه و همیشه یه رنگه !

اینایے که اسپورت مے پوشن جا "کالج" و پاشنه بلند!

اینایے که هیچ وقت نگران پاک شدن رژ لبشون نیستن!

اینایے که موهاشون همیشه یه رنگه!

ادامه مطلب...

 ............................................................................................................................

داعشی ها؛ اسلام یعنی این....

  

وبلاگ ستارگان نوشت

اسرای عراقی دستگیر شده توسط نیروهای ایرانی

در کردستان،یکی ازاعضای گروهک های ضدانقلاب رااسیر کردیم و بردیم پیش شهید حسین قجه ای، حسین گفت: " اگر من به دست تو اسیر می شدم، با من چه می کردی؟ "

آن شخص با گستاخی گفت: می بردم تحویل فرماندهی می دادم و بیست هزار تومان جایزه    میگرفتم. او هم تو را می کشت.

ادامه مطلب...

 ............................................................................................................................

در محضر استاد
 

وبلاگ صهباء نوشت

استاد سید حسن قاضى طباطبایى ، فرزند مرحوم قاضى ، در یادداشتهاى خود به نمونه هایى اشاره فرموده اند که جا دارد با بیان آنها این اوراق را متبرک و نورانى سازیم : 1. آن مرحوم براى تقویت حافظه ، خواندن آیت الکرسى و معوذتین (دو سوره مبارکه ناس و فلق ) را سفارش مى فرمودند.

ادامه مطلب...


 

 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۱)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    صفحه اصلی
    درباره ما
    تماس با ما
    ثبت وبلاگ
    گلدون وبلاگی
    ارسال مطلب
    فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر