زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

شبکه جهانی ولایت

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

وبلاگ آفتاب پنهان ولایت وامامت علی بن ابیطالب نوشت

شبکه جهانی ولایت با مسئولیت استاد دکتر حسینی قزوینی و زیر نظر برخی از مراجع عظام و با همکاری جمعی از فضلاء و اساتید حوزه علمیه قم راه اندازی شد.

بسم الله الرحمن الرحیم


شبکه جهانی ولایت با توکل به خداوند متعال و تفویض امر به سوی او و در ظل عنایات اهل بیت علیهم السلام  و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و با مسئولیت استاد فرزانه دکتر سید محمد حسینی قزوینی  با همکاری جمعی از دانشمندان اسلامی ،  - ان شاء الله -  شب میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام  برنامه جهانی خود را آغاز خواهد کرد.

هدف شبکه جهانی ولایت ، نشر فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و پاسخگویی به شبهات در حوزه اسلام و تشیع می‌باشد و به هیچ وجه و تحت هیچ شرائطی وارد مسائل سیاسی و جناحی نخواهد شد.

شبکه جهانی ولایت یک شبکه مستقل، غیر دولتی و غیر انتفاعی است که با رهنمود برخی از مراجع عظام تقلید و اساتید گرانقدر حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها،‌ برنامه های خود را ارائه می‌کند.

تلاش شبکه جهانی ولایت  ایجاد وحدت و همدلی هر چه بیشتر بین مسلمانان  به دور از هر گونه تفرقه و اهانت به باورها و اعتقادات دیگر فرق اسلامی و پیروان  ادیان الهی است.

حقیقت زنده و پویای اسلام شیعی که از چشمه‌سار عالم ربوبی بر صحنه سینای نبوی صلی الله علیه و آله و از آن بر شاخسار طوبای عترت طاهره علیهم السلام  استقرار یافته، آب حیاتی است که تشنگان عالم انسانیت را سیراب ساخته و به اوج قله کمالات نائل می‌سازد و احتیاج به بدگویی دیگران، برای تبیین آن ندارد.

این نکته حائز اهمیت است که این شبکه متعلق به همه پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام و دانشمندان اسلامی است و درهای این شبکه به روی تمامی آنان که  اهداف بالا را تعقیب می‌کنند گشوده است و می توانند مطالب علمی ، اجتماعی و اخلاقی خود را برای این شبکه ارسال دارند تا مورد استفاده قرار گیرد و یا شخصا در برنامه‌های این شبکه شرکت نمایند.


مشخصات شبکه جهانی ولایت:

هاتبرد -  فرکانس: 11200 -  عمودی-  6 / 5  

HOT  BIR     Satellite

Transponderu : 13

Freq: 11200  Vertical

Symbol  Rate  27500
                                          

 

BC :  5/6

 

 

جهت مشاهده برنامه های آن می توانید بصورت زنده از سایت

http://velayattv.net/

مشاهده نمایید

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

شبکه جهانی ولایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر