زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

داعشی ها؛ اسلام یعنی این....

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۷ ق.ظ

وبلاگ ستارگان نوشت

اسرای عراقی دستگیر شده توسط نیروهای ایرانی

در کردستان،یکی ازاعضای گروهک های ضدانقلاب رااسیر کردیم و بردیم پیش شهید حسین قجه ای، حسین گفت: " اگر من به دست تو اسیر می شدم، با من چه می کردی؟ "

آن شخص با گستاخی گفت: می بردم تحویل فرماندهی می دادم و بیست هزار تومان جایزه    میگرفتم. او هم تو را می کشت.

حسین گفت: " حالا فکر می کنی من با تو چه می کنم؟"

او گفت: خب، یا می کشی یا زندانی می کنی!

حسین خنده ای کرد و گفت: " نه، من تو را آزاد می کنم."

و بعد هم یک گونی آذوقه به او داد و آزادش کرد.

وقتی به حسین اعتراض کردیم، گفت: " آنها از روی فقر می جنگند. من این کار را کردم تا شاید به آغوش اسلام باز گردد."

روز بعد در کمال تعجب، آن شخص به همراه بیست نفر از فریب خوردگان، خود را با اسلحه تسلیم کردند.                                                    

                                                                                   پرواز پروانه ها، حمید داودآبادی / ص35و36

 


 گروهک تکفیری داعش 

شما که به نام اسلام و مسلمانی چنین جنایتهای را مرتکب میشود!!!

مسلمانی و ترویج دین ؛ راه و سیره شهدا و رزمندگان ما بوده و هست.

دستگیری و کشتن مردم بی گناه توسط گروه تکفیری داعش

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

داعش یعنی چه؟

نظرات (۱)

  • خادم الحسین
  • سلام.
    با مطلبی در مورد غرور ایرانی به روزیم

    منتظر شما و نظرات زیباتون

    یا علی مدد
    التماس دعای فرج و شهادت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    صفحه اصلی
    درباره ما
    تماس با ما
    ثبت وبلاگ
    گلدون وبلاگی
    ارسال مطلب
    فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر