زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

اقدام انقلابی بازیگر سینما و سکوت رسانه ها !!!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۶ ق.ظ

وبلاگ طلبه جوان نوشت

هنر همواره در طول تاریخ یکی از بهترین ابزارها برای ارتباط با مردم بوده و از این ابزار بسیار قدرتمند در همین مسیر استفاده های فراوانی برده شده است. اما از وقتی که پای جعبه جادویی یا همان تلویزیون به خانه ها باز شد در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست خود را به یکی از اعضای بی بدیل خانواده ها تبدیل کند و همواره قسمتی از اوقات فراغت مردم و شاید قسمت اعظمی از آن با این رسانه جادویی سپری می شود . فیلم و سینما نیز یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند هنری بوده که هم از آن می توان به عنوان وسیله ای برای بیان عقاید استفاده کرد و آن را که یک هنر بی بدیل است در راه درست استفاده نمود و یا آنکه آن را در راه دیگری که منجر به گمراهی مردم به وسیله ساختن فیلم هایی با محتوای مستهجن که صرفا استفاده گمراه کننده دارد، می شود به کار برد !!

سینمای ایران نیز کم و بیش در این زمینه ها فعالیت هایی دارد اما متأسفانه کمتر کارگردان و تهیه کننده ای حاضر می شود فیلم هایی برای ابراز عقاید و تبلیغ عقاید دینی خود بسازد مانند سینمای هالیوود که بارها و بارها همان هدف استعماری و استکباری ضد ایرانی و اسلامی خود را با ساختن فیلم هایی با هزینه های گزاف به نمایش گذاشته است مانند فیلم 24 که به گفته دکتر عباسی [ استراتژیست معروف ] هر قسمت آن برابر با 500 صفحه کتاب است !!!!!!

اما بازیگران سینما نیز در این میان بی تأثیر نبوده و نیستند و با بازی در نقش های فاخر و البته توانایی های خوب خود اثرات بسیار ماندگاری را در ذهن و خاطره مردم به یادگار می گذارند مانند سریال امام علی (ع) یا فیلم مختار ثقفی که در خارج از کشور هم خواهان فراوانی دارد !!

اما حرف من سر این مباحث نیست ! بحث بنده بر سر عقاید بازیگران و زندانی شدن هنر و سینما در دستان قشری خاص است که کمتر تمایلی به انقلاب و صادر کردن فرهنگ اسلامی آن دارند [ البته برخی از بازیگران از این بحث خارج هستند ] حال با چنین شخصیت هایی چگونه می توان فرهنگ انقلاب و اسلام را صادر کرد ؛ جای سوال است ؟؟!! به قدری این مسأله ی مقید نبودن بازیگران به انقلاب شهره خاص و عام است که وقتی بازیگری بر خلاف آن عمل می کند مورد شدید ترین تخریب ها واقع می شود !! پس فرهنگ در این سینما کجا قرار دارد ؟

حتما متوجه شده اید که مطلبم در چه موضوعی است ! چندی پیش خانم الهام چرخنده در یک اقدام بسیار پسندیده در لحظه سال تحویل سال نو را به رهبر عزیز ایران اسلامی تبریک گفت اما احتمالا این کار ایشان مذاق بسیاری را که تعهدی در قبال فرهنگ این کشور ندارند بسیار تلخ نمود ؛ چرا که برخی هایی که آبشخور آنها مانند روز معلوم است از کجاست شروع به تخریب این بازیگر انقلابی با شدیدترین لحن ها کرده و حتی در صفحه اجتماعی ـ بخوانید جاسوسی ـ فیسبوک ایشان مورد تمسخرهای فراوان قرار گرفتند! حتی به گفته ایشان آسیب هایی از قبیل ضرب و شتم خودشان و شکستن شیشه ماشینشان را نیز بعد از این اقدام متحمل شده اند!!

اما تعجب اینجاست که بسیاری از رسانه ها در این زمینه سکوت کرده و هیچ عکس العملی از خود بروز ندادند که جای بسی تأسف است !

به گفته خود خانم چرخنده بسیاری به ایشان پیامک زده اند که سینمای ایران جای امثال شما نیست ! سوال اینجاست، پس جای چه کسانی و چه بازیگرانی است ؟؟ اگر در کشور انقلابی بازیگر انقلابی جایی ندارد پس حتما این سینما جای افرادی مانند خانم «بهاره رهنما» است که در میتینگ های سیاسی سال 88 برای آقای میر حسین موسوی سنگ تمام گذاشت ؟!! اما رسانه ها بدانند که در این زمینه قصور بسیار کردند و انتظار در این زمینه بالا بود !! هر چند این روزها هوای شهر کمی تاریک است ......


خودم نوشت:

میشود باران ببارد همین امشب!!!
قول میدهم فقط بویش را حس کنم اصلا اگر ببارد فقط از پشت پنجره نگاهش میکنم ....میشود؟
خدایا! دلم به اندازه تمام قطره های باران تنگ است ...

      

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر