زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

مکاشقه شیطانی

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۹ ق.ظ

وبلاگ این روزها نوشت

علی اکبر مهدی‌پور در کتاب «اجساد جاویدان» به نقل از آیت‌الله زرآبادی می‌نویسد: در روزهایی که در قزوین امام جماعت بودم مدّتی به سیر و سلوک پرداختم، و به قدری پیش رفتم که پرده‌ها از جلو چشمم برداشته شد، دیوارها در برابر من حایل نبود، وقتی که در خانه نشسته بودم، رهگذرها را در کوچه و خیابان می‌دیدم. روزی به من گفته شد: حال که به این مقام رسیده‌ای، اگر بخواهی به مدارج بالاتر و مقامات والاتر برسی، فقط یک راه دارد، و آن ترک اعمال ظاهری است.

 

سید موسی زرآبادی

آیت‌الله زرآبادی گفت: این اعمال ظاهری با دلایل قطعی و براهین مسلّم شرعی به ما ثابت شده است، من هرگز تا زنده‌ام آنها را ترک نخواهم کرد.

گفته شد: در این صورت همه آنچه به شما داده شده، از شما سلب خواهد شد.

پاسخ داده شد: به جهنّم!

آیت‏الله زرآبادی می‌گوید: از همان لحظه آن حالت از من سلب شد و یک فرد عادی شدم، دیگر از آن کشف و شهود خبری نبود. در آن هنگام متوجّه شدم که شیطان از این اعمال ظاهری ما با آن همه نقصی که دارد، شدیداً در رنج و عذاب است. بنابراین تصمیم گرفتم که با تمام قدرت به اعمال مستحبی روی بیاورم و در حدّ توان چیزی از مستحبات را ترک نکنم. از فضل پروردگار در پرتو التزام به شرع مبین حالاتی به من دست داد، که حالات پیشین در برابر آن ناچیز بود.

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

مکاشقه شیطانی

قالب وبلاگ

داستان آموزنده

بلاگ

نظرات (۳)

  • ناگفته های یک بسیجی
  • http://sardarebrahimhemat.blogfa.com/post/71

  • ناگفته های یک بسیجی

  • مولای من ،
    کوچه های شهر بوی غربت گرفته خانه هایمان دیگر توان استقامت ندارند
    زمینیان به ستوه آمده اند روزها به بیقراری مبدل شده و زمان ،
    خواهان ایستادن است
    مولای من ،
    دنیا رنگ سیاهی گرفته مولا جان ، جواب قلب خسته ام را چه بدهم؟
    به چه زبانی باید درد دلم را با تو بگوییم؟
    می دانم که می آیی و من به امید آمدنت با سکوت ،
    دست به آسمان خدا بلند میکنم و میگویم :
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ناگفته های یک بسیجی
  • سلام هم استانی عزیز
    با افتخار لینک شدید 
    اگر مایل بودید  ما رو با اسم نا گفته های یک بسیجی لینک کنید
    پاسخ:
    با سلام
    شما لینک شدین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    صفحه اصلی
    درباره ما
    تماس با ما
    ثبت وبلاگ
    گلدون وبلاگی
    ارسال مطلب
    فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر