زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

اگه راهکار داری بهم حتماً بگو...!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۶ ق.ظ

وبلاگ"آپاندیس قلم"نوشت

اگه راهکار داری بهم حتماً بگو...!

نمی دانم چه بنویسم، می خواهم بحثی را شروع کنم که می دانم دغدغه جامعه معلولین ماست اما در روزنامه ها و رسانه ها کمتر به آن پرداخته شده است.



بعد از منبر که کارِ اصلیِ یک روحانی شروع می شه، مادری سالخورده و خسته به سمتت بیاد و با یک حسّ و حالی خاص، به گوشه ای بخوانَدت و با صدایی خَس دار بگوید:
«حاج آقا، شرمنده! با توجه به حرفایی که زدی، جرأت کردم این مطلب رو به زبون بیارم و اونم اینه که:
یک دخترِ نابینا دارم که سنِّ ازدواجشش گذشته و می فهمم که داره اذیّت می شه و باید کسی همراهش باشه، حتی ترسم اینه که به مرزِ دیوانگی برسه!! چه نسخه ای دارید؟! آیا اسلام حرفی برایِ گفتن داره؟!»

حال بماند که من چه گفتم و جوابِ او چه بود!! :(
------------------------------------------------
پ ن:
1- وقتی از کنارِ دربِ بهزیستی ردّ می شم، با خودم می گم آیا برای آیندۀ این همه دختر و پسرِ معلول، برنامه ای در این جامعه چیده می شود یا نه؟
2- دوست خوب من!
اگه راهکار داری بهم حتماً بگو تا بگار ببرم!
نمی خواد شعار بدی، دلت بسوزه یا درکشون کنی! نسخه براشون بپیچ! 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

بهزیستی

سنِّ ازدواج

زنگان

نظرات (۱)

سلام 
اولا انسان معلول خیلی معرفتش از امثال من بیشتره.
ثانیا شکر کردنش از من بیشتره.
ثالثا قابلیت هاش از من بیشتره.
رابعا میتونید با کانون های معلولین توانا در ارتباط باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر