زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

روح بلند مرتضای شهید

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰ ق.ظ

وبلاگ"شهیدان"نوشت

دست نوشته شهید مـــرتضی پــورحبیب  

خدایـــــا می خواهم شهیــــد شوم ؛
همانند شهیدان بابایی، احمد کاظمی، صیاد شیرازی و پازوکی (از شهدای تَفَحُّص) و ... . اما خدایا گنهکارم، خدایا میدانی که اولین قدم برای شهادت را برداشته تا با ازدواجم، از خیلی گناهان به دور باشم تا بتوانم با همسرم به سیر و سلوک عرفانی، برای رسیدن به آرزویم که همان وصال رسیدن به توست، آماده شوم.

خدایا همانند دفعات قبل کمکم کن. درست است که نمی توانم مانند شهیدانی چون شهید حسن باقری (غلامحسین افشردی) باشم، اما خدایا من به کمک تو، تلاش می کنم تا لیاقت شهادت را بدست آورم. خدایا من و تمام انسان ها هر چه داریم و نداریم از توست، یعنی ما هیچ امنیتی از گناه (حتی حضرت یوسف) بدون عنایت تو نداریم. خدایا سعی می کنم تا همانند شهید پلارک (1- دروغ نگویم 2- خواندن زیارت عاشورا در هرصبح)، به درجة بالایی برسم و این مقام (شهادت) زمانی حاصل می شود که توبه ام را قبول و مرا ببخشی و هدایتم کنی به سوی معرفت و شناخت وجودی خود (انسان) و شناخت روح انسان ، روحی که با تسلط بر آن می توانم همانند امام علی (ع)، که آنقدر روح خود را در اختیار داشت که با خواندن هزاران رکعت نماز در روز و شب و خوردن غذای کم و شرکت در جنگ ها، جسم را به دنبال خود (گوش به فرمان روح) می کشید. خدایا مرا ببخش، توکل برتو. خدایا امید شهادت را در من بیشتر و من را آمادة جان دادن در راهت قرار ده.

تا پای جان می ایستم         چون عاشق ولایتم

خدایا ظهور امام زمان را نزدیک فرما

                                                                     تاریخ شهادت : یکم اردیبهشت 1392
                                                                    مزار شهید: بهشهر - مازندران



وقتی دست نوشته شهید را میخوانم؛ احساس میکنم چقدر در مقابل روح بلند این شهید کوچک و ضعیف هستم. جوانی که هم نسل من بوده.... 

اولین سالگرد شهید : 4  اردیبهشت93  - همزمان با نمازمغرب وعشا

مسجد مهدیه بهشهر
  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

زنگان

ZANGHAN

نظرات (۲)

سلام
به روزیم
جهت اطلاع تکفیری ها
پاسخ:
سلام
تشکر  از اطلاع رسانیتون
سلام به روزیم
با
جهت اطلاع تکفیری ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر