زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

از خودم بدم آمد

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ق.ظ

وبلاگ"هیات جنت المهدی(عج) زنجان"نوشت

از خودم بدم آمد

قدم می زدم، دیدم نیازمندی به سراغ عابرین می آمد و تقاضای کمک مالی می کرد. زیر لب گفتم ای کاش سراغ من نیاید...

از خودم بدم آمد

به سمت خانه می رفتم که چشمم به صندوق صدقاتی خورد. ایستادم و دست در جیبم کردم و پول ها را درآوردم. دیدم پول خرد ندارم، پول ها را در جیبم گذاشتم و به راهم ادامه دادم...

از خودم بدم آمد

یکی از دوستانم که در روستایی دورافتاده زندگی می کند گفت : " شخصی را می شناسم بسیار آبرومند و کاردرست که سه ماهی است اجاره خانه اش عقب افتاده. خیّری سراغ نداری بتواند کمکی به او بکند؟ "

گفتم: "مگر ماهی چقدر اجاره می دهد؟ " گفت: " 30 هزار تومن. "

گفتم : "خب، این که مبلغی نیست، خودم می دهم."... ای کاش نمی گفتم خودم می دهم. می دادم و میگفتم کسی داده...

از خودم بدم آمد

اذان که گفتند، سریعا وضو گرفتم، عطر زدم و سجاده ام را پهن کردم برای نماز.حاضر نشدم 20 دقیقه وقت بگذارم و نمازم را در مسجد دم خانه به جماعت بخوانم...

از خودم بدم آمد

از خودم بدم آمد... 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

دلنوشته زیبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر