زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

میشود امسال نو نشود ؟

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۸ ق.ظ

وبلاگ"خاطرات چادر مشکی "نوشت

می شود امسال نو نشود !

می شود امسال کهنه شود و از نو سال 92 بیاید ؟ می شود سال 92 برگردد و من از نو زندگی ام را بسازم 

سال 92 برگردد و من یادم نرود لبخندهایی که باید میزدم و قلب هایی که باید دوست میداشتم را دوست بدارم ؟ میشود با کهنه شدن سال من لحظه هایم را از نو بسازم؟

شروع سال 92 هیچ وقت یادم نمی رود پر از آرزوهای بزرگ و دوست داشتنی بودم اما حالا خالی از آرزوام 

میشود  امسال نو نشود !؟

.......................................................................................................................

چیزهای کوچک :

اگر قرار است قبل باران دل آسمان بگیرد ، نه ، من باران را دوست ندارم!

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۳)

بهار میرسد از راه آن زمانی که آید ندای انا المهدی تو بر گوشم ...هزار شکر که امسال عیدم را برای مادرت ار ابتدا سیه پوشم .
ایام فاطمیه بر شما منتظران منتقمش تسلیت باد.

نوروزتان فاطمی


بروزم ....البته از تاخیر چند وقته خودم عذر میخوام
بهم سربزنین ....:)
پاسخ:
از وبلاگتون بازدید می کنیم
یا علی
سلام
با
هفتمین سین
به روزیم
پاسخ:
از وبلاگتون بازدید می کنیم
یا علی
سلام
با
هفتمین سین
به روزیم
پاسخ:
از وبلاگتون بازدید می کنیم
یا علی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر