زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

اخلاق - گناه - ثواب

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۳۵ ق.ظ

وبلاگ"استاذنا"نوشت

در این روزهای پایان سال

به نام خدا و سلام و خسته نباشید ... امیدوارم هرجا که
 هستید سلامت و پیروز باشید ... سعی میکنم هرچه سریع تر حرفم رو بزنم و برم
 سر اصل مطلب : بابت دیر بروز شدنم از همه رفقا عذر میخوام یه مقداری سرم 
شلوغ شده و تاریخ امتحانات دانشگاهها هم که در جریان هستید به دلیل 
انتخابات به شدت جلوتر افتاده و تمام اساتید هم به صورت فشرده درس میدهند و
 تمرین میخوان و از طرفی امتحانات میان ترم هم پشت سر هم و ... (کلی از 
گرفتاری های دیگر) . از طرفی دیگه من هم باید این ترم ترم آخرم باشه واحد 
زیاد برداشتم و ... ... رفقا هم که همگی استاد بنده هستید و خودتون هم بهتر
 میدونید که تولید کردن محتوا برای وبلاگ آن هم به صورت هفتگی یا 10 روز ، 
یه مقداری وقت . فکر . تامل و ... میخواد و ... . البته مدتی است که روی 
طرحی کار میکنم که انشاء الله درآینده شاهدش خواهیم بود ... ... خلاصه که 
ببخشید اگر دیر به دیر به روز میشم ... (باز هم اگر سوالی،حرفی،حدیثی، و 
... بود ، در نظرات در خدمت هستم) __________ اما راجع به این پستم : 
مقداری تصاویر بدون شرح در رابطه با حجاب که به نظرم جالب آمد و گفتم  اگر 
شما هم ببینید همچین خالی از لطف نیست ، براتون آپلود و به نمایش گذاشتم 
... انشاء الله که مفید واقع بشه ... در پست های بعدی هم سعی ام براین است 
از اینگونه تصاویر که البته خودم عکس گرفته باشم براتون به نمایش بذارم ...
 (البته یکی از این تصاویر رو با اجازه تون خودم گرفتم)  << این یک 
عکس در اینجا و بقیه تصاویر در ادامه مطلب ... >> التماس دعا یا 
زهرا.س.

حال نداری ثواب کنی

لااقل گناه نکنیم

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

اخلاق - گناه - ثواب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر