زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

یک جرعه آزادی میخواهم...

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ق.ظ

وبلاگ"نوشــته هــــای طلـــبه ی امــــــــروز"نوشت

میخواهم با انصاف باشم

اصلا انصاف!یعنی چه؟

میشود درباره ی خودم قضاوت کنم ،آن هم بی طرفانه؟

همان مقدار که از دیگران بی نیاز باشم از همه برترم

پست تر از این؟که به قصد بروم تا که چیزی از مردم بگیرم

پست تر از این است که دست طمع پیش دیگران دراز کنم؟

اگر خواستم نیازمند باشم،نیازمند هرکه میتوانم باشم

اما بدان! اگرنیازمند شدم همانا برده اویم

بی نیاز باش! از هرکه دلم میخواهد مثل او یم

نیکی کن! به هرکه دلم میخواهد من امیرم

خوراک میخواهم هرچه بهتر بهتر

پوشاک میخواهم هرچه عالیتر بهتر

احتیاج به مسکن دارم هرچه مجللتر بهتر

احتیاج دارم به همسر، فرزند...

شرافت. عزت. سیادت و آقایی!!! یادت رفت

نمیخواهم

با فقر میسازم

نان خشک میخورم

لباس میپوشم لباس ژنده

نمیخوام دست به سینه ی کسی باشم

من برده ی دیگری نمیشوم

اسیر شهوت اسیر خشم اسیر منفعت نمیشوم

من آزادی میخواهم

علیه منافع خودم قیام خواهم کرد...

    کاش بشود لیاقتش را داشته باشم...

هیچ چیز برایم نو نیست هیچ چیز مرا نمیخنداند امروز !

    چقدر دلتنگ مرگم   

از آدم هایت خسته شدم

  

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر