زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

نبودن های طولانی

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۳۴ ق.ظ

وبلاگ"خاطرات ِ چادر مشکی"نوشت

نبودن های طولانی همیشه ادم ها را عوض می کند!

حالا من بعد از نبودنی طولانی امروز در وبلاگم را باز کردم رفتم سراغ نظرات بعد هم مطالب دوستان

رفتم که به وبلاگ دوستانم سر بزنم ، وبلاگ هایی که با نوشته هایشان جان می بخشند گاهی

هر وبلاگ را که باز می کنم ان قدر پست های جدید و حرفای جدید است که حتی دیگر نای خواندن جدید ترین پست را هم ندارم

نای خواندن هیچ کدام را ندارم چون بعد از نبودن های طولانی ادم ها انگار عوض میشوند و انگار یادت

 نمی آید قبلا برایشان چه نظری گذاشتی ، یادت نمی آیند فلان فیلم را یا فلان کتاب را پیشنهاد کرده

 بودی بخوانند یا نه؟

برای همین است که از 21 بهمن که دفاعم تمام شد امروز جرات کردم بروم و به وبلاگ دوستان سری بزنم

.

بعضی اتفاقات مهم نیستند اما آن قدر بزرگ هستند که از زندگی هر روزت دورت کنند از خوش گذرانی

 های کوچک حتی!

از دورهمی های دوستانه ، حتی خنده های از ته دل با آسودگی ،

از رسیدگی های کوچک،  می خواهد برداشتن موهای ریز زیر ابرو باشد می خواهد رسیدگی به دندان

 آسیاب ات باشد که مدتی است آب سرد که می خوری تیر می کشد

وقت های که  برای رسیدن به همه ی این کارهای کوچک وقت داریم،  فکر می کنیم تا کار بزرگی انجام

 ندادیم تا قدم بزرگی نداشته ایم کار مفیدی انجام ندادیم

یادمان نمی آید که وقت هایی که وقت آزاد برای انجام کارهای کوچک داریم حالمان چه قدر بهتر است

حالا برگشته ام به زندگی ، هنوز چند روزی نگذشته است غبطه می خورم به روزهایی که شب می

 خوابیدم به فکر کارهای بزرگ و برنامه هایم بودم  و صبح بلند نشده و در حال خوردن صبحانه برنامه های

 روزانه ام را در ذهنم کنار هم می چیدم

هنوز چند روزی نگذشته یادم رفته است که حال خوب الانم به خاطر همین خوشگذرانی های کوچک است.

....................................................................................................................................

پ.ن1 : برت راند راسل می گوید " وقتی که از تلف کردن آن لذت می بریم وقت تلف شده نیست" حرف اش را کاملا قبول ندارم اما مطمینم همه ی ما نیاز داریم به وقت تلف کردن هایی که ازشان لذت ببریم

پ.ن2: من یقین دارم بعضی خواننده های وبلاگ من قلبشان به وسعت دریا بزرگ و صاف است ، اگر دفاع پایان نامه ام موفق بود برای دعای خیر شما بود

چیزهای کوچک:

قهرمان روزهای جوانیت ، قهرمان روزهای کودکی من بود!

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نبودن های طولانی خاطرات چادر مشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر