زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

دانلود آهنگ فصل رسیدن از حامد زمانی+متن آهنگ

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ق.ظ

وبلاگ"تکاپوی انتظار"نوشت

♫♫♫♫♫دانلود آهنگ حامد زمانی به نام فصل رسیدن ( ویژه دهه فجر )♫♫♫♫♫

آهنگ ساز : حامد زمانی , شاعر : میلاد عرفانپور ,تنظیم : کامران میرزایی

+ کلیپ تصویری آهنگ فصل رسیدن از حامد زمانی



دانلود اهنگ با لینک مستقیم

دانلود کلیپ تصویری آهنگ فصل رسیدن با لینک مستقیم

♫♫♫ متن آهنگ فصل رسیدن حامد زمانی ♫♫♫

ای دل ای دله همیشه بی قرار

ای چشیده سرد و گرم روزگار

سرد و گرم روزگار

باز هم بگو داستان انقلاب را

داستان روز های التحاب و اظراب را

ماجرای ابرهای تیره و آفتاب را

آفتاب را

باز هم بگو از طلوع بی دریغ زندگی در نگاه روشن امام ما

از شکست شب با طنین پر شکوه گام ما

باز هم بگو که حرف تو حجت منه

باز هم به من بگو که وقت رسیدنه

باز هم بگو بدون که آینده روشنه

آینده روشنه که آینده روشنه

باز هم بگو که حرف تو حجت منه

باز هم به من بگو که وقت رسیدنه

باز هم بگو بدون که آینده روشنه

آینده روشنه که آینده روشنه

 

باز هم بگو ای دل ، ای چشیده سرد و گرم روزگار

از حماسه های تا همیشه ماندگار

باز بگو ، از آن امید ها که روی شانه برده ای

آن شهید ها سرو های سر بلند ایستادگی

باز هم بگو ، باز هم بخوان باز هم بخوان

بخوان مرا به ایستادگی

از بلوغ عشق و دانش نجیب ما بگو

از گشودن دریچه های آسمان

باز هم بگو اگر چه ساده نیست باورش برای دشمنان

باز هم بگو که حرف تو حجت منه

باز هم به من بگو که وقت رسیدنه

باز هم بگو بدون که آینده روشنه

آینده روشنه که آینده روشنه

 

باز هم بگو سرزمین سر به زیر سر بلند ما

غیرت شکوه خویش را تا ثریا رسانده است

خاک دل شکسته شکوهمند ما زیر سایه ولایت علی

زیر خیمه ی حسین جاودان مانده است

زیر سایه ولایت علی

زیر خیمه ی حسین جاودانه مانده است

جاودانه مانده است

باز هم من و توئیم و راه پیش رو

باز هم به من بگو باز هم به من گو

باز هم من و توئیم و راه پیش رو

باز هم بگو که حرف تو حجت منه

 

باز هم به من بگو که وقت رسیدنه

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

دانلود آهنگ فصل رسیدن از حامد زمانی+متن آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر