زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

به تکرار باران خطا می کنم

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ق.ظ

وبلاگ "تکاپوی انتظار"نوشت
 تو را دوست داشتن اگر یک خطاست

به تکرار باران خطا می کنم

دوست دارم خطاکارترین عاشق دنیا باشم و به تکرار بارانی که از نگاهم به شوق دیدارت می بارد  تو را دوست بدارم

مولاجان دلم گرفته از خودم و از فکر آشفته ام که مرا رها نمی کند

دلم گرفته که گرفتار دنیا شده ام و میترسم این دنیا تو را از من بگیرد

مولاجان دیشب غم سینه ام را به مادر مهربانت زهرا سلام الله علیها گفتم

مهدی جان از برترین بانوی عالم کمک خواستم تا تمام شبکه های دلم را به سوی تو تنظیم کند

مولاجان شما هم از خدا بخواه  بخاطر این باران نگاهم، روزهایی را که با تو نبودم و تو تنها بودی مرا ببخشد

از خدا بخواه مرا به خاطر لحظه هایی که مولایم در غربت تنها مانده بود مرا ببخشد

از خدا بخواه هزار برابرِ آنچه از تو دور بودم، مرا به تو نزدیک گرداند

از خدا بخواه مرا به خاطر غروب هایی که غربت، دل آزرده ات کرد و من در غفلتِ دنیا بودم مرا ببخشد

خدایا به چشمِ بینایِ خودت در زمین، چشمِ مرا هم بینا کن برای مهدی

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نامه عاشقانه

حضرت مهدی

دلنوست عاشقانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر