زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

خاتمی سفیر صلح ...!!!!!!!!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۸ ق.ظ

وبلاگ"طلبه بصیر "نوشت
در این روزها همانطور که همه شما هم کم و بیش در جریان آن قرار دارید مسائل سیاسی مختلفی در کشور اتفاق افتاده است که می شود از آن به عنوان هفته شلوغ سیاسی نام برد ؛ از قضایای روز دانشجو گرفته تا گزارش صد روزه و برخی مسائل دیگر !

یکی از مسائلی که در هفته اخیر انتقاد بسیاری از منتقدان سیاسی را بر انگیخت گزارش صد روزه آقای روحانی بود که در آن گزارش های نسبتا بی پایه و اساسی مطرح کردند و این چیزها از دولت راستگویان بعید است!

البته به گفته جهان نیوز، مسئول دفتر آقای روحانی در این برنامه که قرار بود مجری آن مانند قبل آقای حیدری باشد مخالفت کرده و با سه مجری که همگان آنها را می شناسند مخصوصا مجری برنامه پارک ملت (سابق ) تماس گرفته و از آنها دعوت کرده بودند که مجری برنامه باشند تا فقط در مقابل گفته های رئیس جمهور محترم فقط لبخند بزنند و اینکه مانند روال قبل با سه دوربین فیلمبرداری شده و برنامه پوشش داده می شد که باز هم مسئول دفتر ریاست جمهوری مخالفت کرده و با یک تیم فیلم برداری بیرون از صدا و سیما هماهنگ شده بودند که با 9 دوربین برنامه پوشش داده شود !!! اما جالب تر این است که آقای احمدی نژاد هم بعد از آن ایشان را دعوت به مناظره کردند که تا به حال آقای روحانی آن را نپذیرفته اند !

اما خود بنده معتقدم این قضیه را از دو جهت می توان ارزیابی کرد ؛ یکی اینکه چون آقای روحانی و احمدی نژاد از همدیگر کینه قدیمی دارند این مناظره شاید تبدیل به یک مجلس لو دادن اطلاعات حساس کشوری شود که در نهایت اذهان عمومی مشوش خواهد شد و دوباره باید مردم هزینه آن را پرداخت کنند ولی جنبه دیگر آن این است که اگر این مناظره صورت نگیرد و واقعیت روشن نشود جناب روحانی تا چهار سال آینده تمامی کاستی ها و نواقص دولت راستگویان (!!) را به گردن دولت قبل خواهد انداخت و این برای مردم که واقعیت را می دانند کمی سنگین است !!!

البته از قرار معلوم آقای روحانی به گفته هایشان پایبند نیستند چون در 6 خرداد امسال در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفتند که به نظر من در مناظرات 88 به هر کسی که توهین شد باید اجازه دفاع از خود داده میشد ولی حالا که نوبت به خود ایشان رسیده و باید فرصتی به احمدی نژاد داده شود قضیه فرق کرده است !!!

یکی دیگر از مسائل سیاسی چند روز گذشته که البته بهتر است اسم آن را طنز سیاسی بگذاریم خبر حضور جناب سید محمد خاتمی به عنوان سفیر صلح ایران (!!!!!!!) در مراسم خاکسپاری مرحوم ماندلا [ رهبر مبارزان سیاه پوست جهان بود که روزنامه های اصلاح طلب مانند آفتاب یزد، ابتکار، شرق و آرمان آن را تیتر اصلی خود کرده بودند که قسمت طنز آن اینجا بود که از سید محمد خاتمی [ کسی که یکی از عوامل اصلی فتنه 88 بود و آن همه خسارت و خسران به بار آورد و همه مردم ماهیت او را می شناسند ] به عنوان سفیر صلح یاد کرده بودند که جای بسی خنده داشت !!

اما یکی دیگر از مسائل هفته گذشته حضور جناب روحانی در دانشگاه شهید بهشتی در روز دانشجو بود که حاشیه های فراوانی داشت و از جمله آن می توان به پاسخ مثبت ایشان نسبت به شعار برخی از دانشجویان در قبال آزادی میر حسین موسوی و کروبی ( فتنه گران معروف سال 88 که در حصر خانگی به سر می برند و تاکنون به سبب رأفت اسلامی مجازات نشده اند ) بود که البته از ایشان جز این انتظار نمی رفت چون در شعارهای تبلیغاتی خود قبل از انتخابات وعده آزادی آنها را داده بودند ...!


خودم نوشت :

  به گفته رسانه ها، مسئولین برگزاری برنامه سخنرانی دکتر روحانی در دانشگاه شهید بهشتی تهران در روز دانشجو فرصت های سوال دانشجویان عضو جنبش بسیج دانشجویی را حذف کرده بودند که از آن می توان به نوعی فرار از انتقاد و جواب دادن یاد کرد !!!

 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۱)

با سلام و عرض خسته نباشید. لطفا پوستر ویژه سوگواره عطر تربت را در وبلاگ‌تان ثبت کرده و نیز فرم ویژه عضویت را دانلود نمایید. با تشکر فراوان.
پاسخ:
با سلام
فرم رو تکمیل کردیم
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر