زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

رازت را محکم بچسب

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۳ ق.ظ

وبلاگ "آپاندیس قلم "نوشت
انگار که به سگی ولگرد قلاده زده‌ای و او را همه جا دنبال خود می‌کشی. نگهداشتنش سخت است. سگ پارس می‌کند و می‌خواهد خود را از قلاده آزاد کند. اما نمی‌تواند. گاهی او تو را می‌کشد و گاهی تو او را. مدتها با هم راه می‌روید و سگ از روی ناچاری آرام می‌گیرد.  

تو به خیال اینکه سگ اهلی شده، قلاده را باز کرده‌ای. سگ اول دور و برش را نگاه می‌کند. بعد تو را. اما سگ اهلی نشده. فرار می‌کند. تو هم دیگر نمی‌توانی جلویش را بگیری، نه تنها نمی‌توانی مهارش کنی که هر از گاهی هم برمی‌گردد و به تو حمله می‌کند. این بار تویی که باید فرار کنی تا در امان بمانی.
نگه داشتن رازی که در دل داری سخت است. می‌خواهد فرار کند، با خودت کلنجار می‌روی. اما باید با قلاده محکم نگه‌اش داری. مبادا اعتماد کنی و رهایش کنی. کافی است آزادش کنی، دیگر مهارش از دستت رفته و از حرف و رفتار دیگران نمی‌توانی در امان باشی و همیشه نگران حمله.
شاید باورت نشود.اگر باورت نمی‌شود و می‌خواهی خودت امتحان کنی، پیشنهاد می‌کنم با یک سگ امتحان کنی نه با رازت. ضربه‌ای که از آزاد کردن یک سگ ولگرد می‌خوری بسیار کمتر  و قابل‌تحمل‌تر از ضربه‌ای است که از راز رها شده می‌خوری.

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر