زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

عاشورا و رسوائی فتنه گران ...!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۵۵ ق.ظ

 وبلاگ"طلبه بصیر "نوشت

اسم عاشورا را که می شنویم دلمان پر می کشد برای حرم ارباب بی سر که بدنش سه روز روی خاک داغ بیابان جلوی آفتاب سوزان مانده بود و اهل بیتش با دست و پای بسته و زنجیر شده به سوی کوفه و شام برده می شدند و چه کتک هائی که در بین راه بر دختران ارباب بی سر نزدند و اما این زینب (س) بود که خود را جلوی ضربات آن حرام زاده ها می گرفت تا آسیبی به اطفال برادر بی کفنش نرسد ! اما این پایان ماجرا نبود !! به قول یکی از بزرگان دلیل اینکه روی پیکر مبارک ابا عبد الله (ع) اسب تاختند این بود که می خواستند  استخوان های جسم مطهرش خُرد شود تا راحت تر در زیر آن آفتاب سوزان جسم مطهر از بین برود و قضیه کربلا و حسین (ع) زودتر ختم شود تا کسی بوئی از آن فجایع انسانی نبرد ...! اما خواهر بزرگوار حسین (ع) که بنده اسم او را افسر جنگ نرم می گذارم ، نگذاشت تا حوادث از یادها برود و در کوفه و شام چنان خطابه هائی خواند که در مقاتل نقل می کنند زنان گیسوان و موهای خود را از شدت درد می کشیدند و زجه می زدند و مردان نیز صورت های خود را می خراشیدند و همین عاشورا بود که یزید و بنی امیه را نزد همگان بی آبرو کرد و همه آنها را به باد رسوائی گرفت ...!

اما نمی دانم چه سری در این عاشورا نهفته است که اصلا ذات آن رسوائی فتنه گرانی است  که سوء قصد نسبت به اسلام دارند !! سال ها از آن حوادث گذشت و سال 88 بود که دوباره فتنه گران قصد سوئی نسبت به اسلام پیدا کردند و با بهانه واهی تقلب که در اصل کلید واژه شروع شورش ها بود در کشور اسلامی ایران شروع به آشوب کردند و با آتش زدن اموال عمومی و ایجاد ترس و وحشت در بین مردم خسارت های فراوانی به بار آوردند و این بار نیز سید علی خامنه ای به تأسی از عمه گرامی خود زینب کبری (س) وارد میدان شد و در آن نماز جمعه معروف فتنه گران را به باد رسوائی گرفت و بعد از آن بود که شدت آشوب ها کمی گرفته شد؛ اما ماجرا به اینجا ختم نشد بلکه مدت ها گذشت و این جاهل های بی خِرد با دستگاه ابا عبد الله (ع) در افتادند و در آن روز عاشورا که مردم در عزای ارباب بی کفن خود به سر و سینه می زدند این یزید و شمرهای زمان شروع به سوت و کف زدن و شکستن حرمت عاشورای حسینی کردند و دیگر این پایان کار برای آنها بود و چند روز بعد مردم در 9 دی به خیابان ها آمدند و نسخه غائله فتنه با سرکردگی میر حسین موسوی و جناب کروبی را در هم پیچیدند و باز هم رسوائی فتنه گرانی که قصدشان بر اندازی نظام و تغییر رهبری و حکومت بود در این زمان با عاشورا اتفاق افتاد ...! مردم نیز در این زمان وفای خود را نسبت به رهبری اعلام کردند و بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند که تا آمدن مهدی (عج) با سفیر و نائب او پیمان بسته اند !!!


خودم نوشت:

بصیرت یعنی اینکه تا آمدن حسین (ع) با سفیر و نائب او که همان مسلم است بیعت کنیم ...!

       

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۱)

مطلب زیبایی بود

السلام علی الحسین (کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا)
پاسخ:
تشکر از نویسنده مطلب.

سلام بر حسین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر