زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

خاطره ای بسیار زیبا از یک مادر شهید

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۴ ق.ظ

وبلاگ"عکس هشت "نوشت

   حاج خانوم خسته نباشید چرا ناراحتید؟ 30 ساله از بعد از ظهر چهارشنبه ذوق دارم که زودتر 

پنجشنبه بیاد، بیام سر قبر پسرم باهاش حرف بزنم. امروز اومدم سوار اتوبوس بشم، جا نداشت. 
مَردم هولم دادن از اتوبوس افتادم زمین. خیلی کمرم درد می کنه. ولی به خاطر این ناراحت نیستم...
فکر کنم پسرم از دستم ناراحته چون بعد 30 سال اولین باره که هرکاری می کنم نمیتونم قبرشو بوس کنم...
 


     من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم


                                  عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند

 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۱)

سلام/واقعاًزیبابود/قربون کمرخم شده همچین مادرانی باید رفت/
شهدا شرمنده ایم....
پاسخ:
شهدا شرمنده ایم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر