زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

درود بر پدر خودمان!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ق.ظ


بنده نامه نوشت:

این تبلیغات بازرگانی  هم چیز عجیبیست! آنقدر روی مغزت کار میکند که آخر خسته شوی و بگویی: بابا اگر بخواهیم کالا را نخریم چه کسی را باید ببینیم!!!( این هم خودش تاکتیکی ست!!! )) یکی از آن سوهان روحها این تبلیغات کرم حلزون هست.همان که چند دقیقه در هر روز عمرت را تلف میکند!! وسطهای تبلیغات مردی را نشان می دهد که از چروک صورت خود ناراحت بوده !!! و با استفاده از این کرم رنگ رخسارش تغییر می کند !وبسیار ذوق زده می شود!

کوچکتر که بودیم خیلی طرفداره کرم و نرم کننده پوست و... نبودیم( دلیلمان هم این بود که این وسایل  مال جماعت نسوان هست!!!) .همینطور کارایی و سخت کوشی مردها را در چین جبینشان و ضمختی دستشان که حاصل سالها رنج و کارشان بود می دیدیم. پدرمان که از کار می آمد آنقدر خورشید بدنشان را سوزانده بود که صدها نرم کننده هم اگر میزدیم مطمئنا نرم و خوب نمی شد! .بعد از این که به منزل می آمد خستگی را از تمام نگاهش می فهمیدی ! و می بایست لیوان آبی میدادیم تا دهان خشکش کمی مرطوب شود و صحبت کند! خب ! عادت کرده بود.

این آقا هم که زحمت تبلیغ کرم را برعهده دارند ظاهرا نمایشگر آن دسته دوستان پشت میز نشین!!! هستند که هیچ نور خورشید را ندیده اند و هیچ تحملش را ندارند!  به نظرتان در شرایطی که جامعه نیازمند فرهنگسازی برای کارهای دستی و غیر میزنشینی میباشد، صحیح است که به فکر این باشیم که صورت مردان ( به مانند زنان) باشد ! و خدای نکرده چروکی برندارد!!! چه اشکالی دارد که عرق جبین مرد و خستگی او در ظاهرش باشد! چرا فرهنگی را تولید میکنیم که حتی از نظر منزلت اجتماعی هم آنهایی که در ادارات و ...کار میکنند بالاتر و باکلاس تر ! به نظر برسند! آیا مردی و شرافت به آن است که هیچ گرد و غباری از کار بر روی لباس انسان ننشیند؟!و حتی ظاهر او در کار با مهمانی فرق نداشته باشد؟!!


* البته لطفا مطلب را در راستای تخریب دوستان دولتی و اداری فرض نفرمایید و نخوانید!!!
  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر