زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

صیانت از انقلاب

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۹ ق.ظ

وبلاگ"نخلستان" نوشت

همه دلسوزان نظام و انقلاب خود واقف اند که مهم ترین و حساس ترین مسئله پیش روی همه دینداران حفظ و صیانت از انقلاب می باشد. اینان معترفند که پاسداری از چنین نظامی که در این دنیای متمدن توانسته آرای همه اندیشمندان در باب حکومت داری را جلب نماید و قلم بطلانی بر حکومت های لیبرالی و دموکراسی های سکولار بکشد درو نگینی هست که می توان آن را در صحراو کویر لم یزع مدعیان حکومت بر انسانها دید.

تاریخ شاهد و گواه بر این است که کسان زیادی با ادعای حکومت عدل و عدالت قدم بر این زمین نهاده و بن و ریشه ظلم و تباهی را کاشته اند. اما اسلام و حکومت اسلامی تنها حکومتی است که با گذشت یک 14 قرن هنوز در ادعای خود ایستاده و همه انساها را به توحید و خدا پرستی دعوت می کند.

انقلاب اسلامی و معنوی ایران نیز علم عدالت و گسترش آن به تمام دنیا را برافراشت و در طول این سی سال توانسته است بر مدعای خود ایستادگی کند. و قلب های پر از کینه و عداوت را تبدیل به زمین های های کند که می توان با آبیاری  انقلاب اصیل در آنها، بذر سخاوت و صمیمیت را کاشت. چنان که بعثت نبی اسلام توانست انسانهای بزرگی مانند سلمان و ابوذرها تربیت کند. اکنون که سی چهار سال از انقلاب تنومند و با استحکام گذشته است شاهد بر آنیم که ابوسفیانها و ابوجهل هایی بذر های نا امیدی را کاشته و آهنگ رو گرادنی اهالی انقلاب را نواخته و سرود خدا حافظی را می سرایند. حال وظیفه دوست داران ودلسوزان انقلاب چیست؟ و با چه راهبرد و راهکار می بایست با آنان به مبارزه برخواست و جلوی نفوذ و گسترش آنان را گرفت؟  

هر یک از طرف داران و دلسوزان انقلاب تز هایی را در ادامه و روند انقلاب را ترسیم کرده اند و و حیاط و ممات انقلاب را بان می سنجند. می توان برای انقلاب و نظام بزرگ اسلامی علم و شاخصه های را تعریف کرد. و چشم انداز و حرکت و سیر در آن چشم انداز را متصور نمود.

1-      اعتقاد و التزام عملی به ولایت وفقیه. اصلی که حبل متین و مستحکم حکومت اسلامی می باشد.

2-      انجام شعائردین مبین اسلام. با تمسک به دین مبین اسلام می توان این موارد را جزء شعائر دانست. برپا نمودن نماز و حجاب و عمل به زکات. 

3-       اعتقاد به عدالت و گسترش آن در تمامی شئونات جامعه.

4-      ایمان به توحید و یکتا پرستی و عدم انحراف از آن.

با بسط وبررسی هریک از شاخصه ها در عملکرد هر یک از مدعیان حمایت از انقلاب و پاسداری از آن می توان به صدق ادعای او و ایمان قلبی و التزام عملی آنها پی برد. عمده مشکلی که در انتخابات و انتصابات سی و چهار سال گذشته مغفول عنه بوده و موجبات نفوذ و ورود و رسوخ عده ای را به درون اردوگاه نظام و خیمه امن اسلام را گردیده است.

ادامه دارد.

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر