زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

سخن شهدا با عوامل فتنه و نفاق

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ب.ظ

وبلاگ ایثار و شهادت نوشت

شهید محمد الهویی ( 1363- 1343 تهران )

ای مردم و ای تمامی انسان ها! به خداوندی خدا، آن چیزی که مرا می آزارد و رنج می دهد، دورویی و نفاق است؛ به خدا قسم، ای مردم! خدایی هست، قیامتی هست، چرا بعضی ها به نفاق هر چه تمام تر خود را جا می کنند و به چیزی اعتقاد ندارند و دنبال مادیات هستند. تمایز مؤمنین حقیقی با شما در اخلاص هست، خدا شما را هدایت کند که بسیار زجر داده اید مخلصین راه خدا را.

شهید حمیدرضا احمدی خلجی ( 1367- 1341 تهران )

و اما منافقین! ای کوردلان تاریخ! بنگرید جانبازان چگونه جان می دهند و تسلیم ظلم شما و ابرجنایتکاران نخواهند شد. ننگ و نفرین ابدی بر شما که جز بمب گذاری و خرابکاری، کار دیگری بلد نیستید و در چهارچوب سازمان و نفاق غرق شوید و جز خون زنان و پیرمردها و پیرزن ها و کودکان ریختن، کار دیگری از شما ساخته نیست؛ من و دیگر شهیدان با چشمی باز و قلبی آکنده از عشق به امام به استقبال شهادت رفتیم؛ ما را با زور گلوله به جبهه نبردند، ولی شماها اگر بمب نگذارید، گلوله پشت سرتان است؛ پس شما به زور بمب گذاری می کنید و شهادت ما خیلی هم آگاهانه است.

شهید شیرزاد پیاده ( 1365- 1345 قیروکازرین )

از آن روباه صفتان می خواهم که دست از کلک و نفاق و تفرقه اندازی بردارند و از هم محلی ها می خواهم که اگر دست بردار نشدند، محکم و با استقامت جلوی آن ها بایستند.

شهید علی اکبر توکلی ( 1360- 1338 ازنا )

به تمام ضدانقلابیون و فرصت طلبان بگویید که این انقلاب اسلامی بوده و همیشه اسلامی باقی خواهد ماند و تا زمانی که یک مسلمان روی زمین است، مبارزه است و این مبارزه بی امان تا نابودی کفر و شرک و نفاق ادامه خواهد داشت.

شهید قدم علی جعفری هرستانی ( 1343- 1366 خمینی شهر )

... شما خودتان هم می دانید و هم شنیده اید که در زمان حضرت علی (علیه السلام) کسانی که جنگ نهروان را به وجود آوردند، رو در روی حضرت شمشیر کشیدند، چگونه اشخاصی بودند؟ ... حضرت علی (علیه السلام) در نهج البلاغه در مورد این ها می فرماید: « تنها من بودم که چشم این فتنه را درآوردم؛ احدی غیر از من جرأت بر چنین اقدامی نداشت هنگامی دست به چنین اقدامی زدم که موج تاریکی آن بالا گرفته و هاری آن فزونی یافته بود؛ این من بودم که خطر بزرگی را از ناحیه ی این خشکه مقدسان متوجه شده بودم، درک کردم؛ پیشانی های پینه بسته ی این ها و جامه های زاهدانه و زبان های دائم الذکرشان نتوانست چشم بصیرت مرا کور کند؛ من بودم که دانستم که دیگر کمر اسلام راست نخواهد شد » و الآن در این جمهوری اسلامی ما هم، این گونه افراد زیاد هستند و سعی دارند که با نشان دادن چهره ی به اصطلاح طرفدار مظلومین و احساس همدردی با مردم به اراده ی محکم و فولادین این مردم خدشه وارد کنند و به یک جوری به مردم ما بگویند که این جنگ، هم جوانان ما را از بین برد و دیگر حرف های پوچ و بی محتوا، ولی ملت ما فریب این گروه از خدا بی خبران را هرگز نمی خورد و این جنگ ناخواسته را تا پیروزی اسلام بر کفر جهانی ادامه می دهند.

شهید سید مجتبی حسینی ( 1365- 1341 شاهرود )

ای جان بر کفان سپاه اسلام! بشتابید که کربلا در انتظار است؛ به امید روزی که در جهان اثری از کفر و شرک و نفاق نباشد. و تو ای منافق رذل! بدان که هر کوی و برزن شهرهایمان از خون عزیزانی رنگین است که با دست تو به خون پاکشان غلتیده اند، ولی بدان که تو نیز نابود گشته ای و به زودی بنیانی را که نداری به نیستی خواهیم سپرد ان شاء الله.

شهید کاظم خادمی ( 1363- 1344 مبارکه )

شکایت می کنم از دست قومی که [ به ] زر و زیور این دنیا چشم دوخته اند و به لذایذ این دنیا قانع شده اند؛ قومی که حاضر شدند پشت سر برادر دینی خود فتنه کنند؛ قومی که به خاطر اندکی از مسئولیت دنیوی، در یک جمعیت کمی شروع به اختلاف می کنند، به جای اینکه به جنگ علیه کفار بپردازند؛ قومی که به خاطر مقام و مال دنیا به جان همدیگر افتادند، به جای اینکه با هم مهربان باشند؛ آری؛ چشم دوخته اند به دنیا؛ جز این نیست؛ مدتی نگذشت که بهترین برادران ما را به شهادت رساندند، ولی شما به جای ادامه ی راه آن ها، خودتان را عقب کشیدید به خاطر اینکه حسادت قلبتان را فرا گرفته و این ها همه به خاطر حب دنیا است؛ نمی دانم این افراد با این حرکات می خواهند چه چیزی را ثابت کنند؟ نکند می خواهید بگویید قیام امام حسین (علیه السلام) یک نابودی است؛ می خواهید هدف کسی که او را پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) امام معرفی کرده، تباه کنید، ولی بدانید که خدا با مؤمنان و جهادگران فی سبیل الله است و اگر شما شهیدان را هم تنها بگذارید، این همه خونابه و خون جگر، این زمان بگذار تا روز دگر. این زمان می گذرد و روزی خواهد رسید که خون شهدا به جوش بیاید و تمام تباهی ها را پاک کند.

شهید سید جلال رضایی موسوی ( 1365- 1347 مشهد )

و شما دشمنان اسلام! بدانید هر چه فتنه ها را بیشتر کنید، اثر معکوس دارد و نمی توانید این امت را از تصمیمات والایش که نابودی کفر و برداشتن فتنه است، به سازش کشانید.

شهید فریبرز رمضانی چرنیته ( 1362- 1343 اصفهان )

به این فریب خوردگانی که در دام این منافقین افتاده اند، اعلام می کنم که ای فریب خوردگان! قبل از اینکه به سبب نفاقتان مهر الهی بر قلب های شما زده شود، به خود آیید، ببینید تنها خطی که اکنون عملاً وارد جنگ مستقیم با آمریکا شد، بدون وابستگی به هیچ کس به جز خدا، خط امام و ولایت فقیه بود. امروز تمام ایادی و نوکران آمریکا در منطقه از قبیل دولت های عربستان، کویت، اردن و ... که ماهیت کثیفشان بر همه ی ما روشن است، بر جمهوری اسلامی بسیج شده اند و از داخل هم شما با این حکومت می جنگید. آیا شما در خط آمریکا حرکت نمی کنید؟ به خود آیید قبل از اینکه راه هدایت بر شما بسته شود.

شهید ولی الله شفیعی سورک ( 1362- 1343 میبد )

از شما می خواهم بر خدا توکل کنید و امام عزیزمان را یاری کنید؛ اگر شهید شدم، افرادی که به ولایت فقیه اعتقاد ندارند، پشت جنازه ام را نگیرند و با نفاق خویش بر اسلام عزیز ضربه وارد کنند.

شهید محمد عاشوری ( 1365- 1347 ملایر )

ای منادیان دروغین صلح اعم از خارجی و مزدوران و ایادی داخلی! چرا آن زمان که یاوه گویی های مستانه ی مزدور آمریکا و سردار پوشالی قادسیه، گوش جهان را کر کرده بود و بانگ هل من مبارزش منطقه را به لرزه در آورده بود، خبری از شما نبود؟ اینک کفرستیزان سپاه توحید علاوه بر آزادی مناطق اشغالی، بصره و بغداد را هدف هجوم قرار می دهند و برای رفع فتنه وارد خاک عراق شده اند و در موضع قدرتند، صلح طلب شده اید؛ ما دهان شما و صدام آمریکا را خرد خواهیم کرد؛ ما اگر می خواستیم سخنان شما و مجامع بین المللی را عملی کنیم، اکنون باید در کناره ی کارون غم نابودی و اسارت خرمشهر را در دل داشته باشیم و شاهد اسارت هزاران کیلومتر مربع دیگر از خاک مطهرمان باشیم و شاهد تشییع اسلام عزیز باشیم؛ تف بر شما ای منادیان دروغین!

شهید شیرزاد قاسم نژاد ( 1365- 1343 نوشهر )

پدر و مادر عزیزم! ... شما نیز با نشان دادن ضعف، موجبات ناراحتی ارواح پاک شهدای اسلام از صدر تا قیامت را فراهم نکرده و باعث خوشحالی کفار و منافین نگردید و به اهل باطل بگویید که خداوند با شعله های عشق و ایمان جوان های ما، شما اهل باطل را ( کفر و نفاق ) را نابود می سازد و باعث رشد جوانه های تقوا در جامعه و رشد و تعالی افراد جامعه و جامعه های بشری می گردد.

شهید جمشید کریمی سیمکانی ( 1365- 1336 شیراز )

قبل از هر چیز سلام بر ابرمرد تاریخ جهان معاصر بیدارگر مستضعفین زمین در این زمان، آنکه به حق مصداق « أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ » (1) می باشد؛ یعنی وارث ائمه هدی (علیه السلام) حضرت آیت الله العظمی امام خمینی ( روحی فداه ) که با دم مسیحایی خویش بر پیکر سرد و بی جان ملتی سرافکنده و تو سری خور و با مستضعفان رنج کشیده شده آن ها را از حیض ذلت تا قد کمال شهادت طلبی بالا کشاند تا حتی بنده ی گنهکاری چون این حقیر نیز فریاد « هیات من الذله » امام مظلوم شیعیان و رهبر آزادگان تاریخ را فریاد کنم و بلند سر گوش منافقین کوردل و کفار فتنه انگیز فریاد بکشم که هان! « هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلاَّ إِحْدَى الْحُسْنَیْنِ ». (2)

شهید احمدرضا کیماسی ( 1363- 1343 خوانسار )

... ما در یک سوی حق و در سوی دیگر باطل، در یک طرف سپاه اسلام و در سوی دیگر سپاه کفر، در یک سو حسین (علیه السلام) با یارانی، در سوی دیگر یزید با سپاه انبوهش، در یک سو خمینی با یارانش و در جبهه ی دیگر کفر و الحاد و شرک و نفاق جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم و دیگر ایادی از جمله صدام خبیث و غفلقی که با هجوم به وطن اسلامی مان قصد نابودی اسلام و انقلاب اسلامی را در سر می پروراند. اما ابرجنایتکاران خارجی و کوردلان داخلی اش همگی باید بدانند که ما معتقدیم از برای ما شکست نیست و نخواهد بود.

شهید اسفندیار محمدی ( 1364- 1347 گچساران )

ای کوردلان از خدا بی خبر و روبه صفتان پر مکر و حیله! ما هرگز زیر بار ظلم و سلطه ی شماها نمی رویم و نخواهیم رفت و بین مسلمانان و کافران، از به وجود آمدن آدم تا کنون، جنگ و ستیز بوده و الآن هم هست و [ مردم ] کشور انقلابی ما به یاری خداوند تبارک تا فتنه گران دنیا را سرکوب [ نکنند ] و از پای درنیاورند، خاموش و ساکت نمی نشینند و دست از جنگ خویش بر نمی دارند و نخواهند برداشت تا رفع فتنه در جهان به قول امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

شهید ابراهیم محزونی ربزی ( 1342 - 1363 زرین شهر )

... به مزدوران و منافقین بگویید امت بیدار است و گول شما را نمی خورد و با ترور کردن آیات عظام هرگر شکست نمی خورد و مصمم تر می شود و همان طور که علی (علیه السلام) گفته، مانند میخ در زمین می ماند و هر چه ضربه بخورد محکم تر می شود.

شهید ابراهیم میرزاآقایی ( 1364- 1341 نوشهر )

ای گروهک های مفسد و منحرف! دست از نفاق بردارید و به دامن اسلام برگردید و خودتان را به این امت ملحق کنید و الا هلاک خواهید شد. به آن هایی که بی تفاوتند و با گذشت هفت سال از انقلاب هنوز خط رهبریت را نشناخته اند: امروز دیگر وقت خواب نیست؛ امروز دیگر موقع بی تفاوت به فرموده در مقابل آرمان های انقلاب نیست به هوش باشید و این فرزند زهرا (سلام الله علیها)، امام امت را یاری دهید.

شهید احمد نورانی ( 1343- 1365 سمنان )

... شماها منافقان کوردل، دلسوز انقلاب یا مردم یا اسلام نیستید، بلکه دشمنان اسلام هستید، اگر قابل هدایت هستید، خداوند شما را هدایت، و گرنه هر چه زودتر نیست و نابودتان بگرداند؛ ای منافقان! جنگی که برای گرفتن حق مستضعفین از مستکبرین و پیاده کردن حکم الهی باشد، نعمت است و ما همه سربازان حزب الله هستیم و تا رفع فتنه و زمینه سازی برای ظهور صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) جنگ را ادامه خواهیم داد و مرگ با عزت 100 بار بهتر از زنده ماندن و صلح کردن با ذلت است.

پی‌نوشت‌ها:

1. سوره فتح؛ آیه 29
2. سوره توبه؛ آیه 52.

منبع مقاله : 
مولایی، زهرا؛ (1391)، گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا (12)، تهران، مؤسسه فرهنگی هنری شاهد، چاپ اول

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر