زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

اسامی ۲۰ شهید زنجان در عملیات کربلای چهار

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ب.ظ

وبلاگ شهدا و رزمندگان استان زنجان نوشت

استان زنجان با تقدیم ۳ هزار شهید در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی را داشته است، امروز هم تدفین شهدایی که تازه تفحص شده در مناسبت های مختلف در استان زنجان صورت می گیرد.

اما تفحص ۱۷۵ شهید غواص دست بسته موجب شده تا مردم و مسئولان زنجانی نیز به دنبال شهدای غواص و مفقودالاثر زنجان در بین این شهدا باشند.

دل ها گواهی می دهد دو شهید زنجان در بین این شهدای گرانقدر باشند، اسم شهید سیداصغر احمدی و شهید رضا بیگدلی ناخود آگاه ذهن ها را به سوی شهدای غواص دست بسته اما گره گشا می برد، همرزمان این غواصان نیز در دل خود هر روز عملیات کربلای ۴ و خاطرات همرزمان شهید خود را مرور می کنند، خدا را چه دیدی، شاید همین روزها چشم انتظاری زنجانی ها برای در آغوش گرفتن دو فرزند دیگر شهر غواصان دریا دل به پایان برسد.

اما شهیدان خان علی ابراهیمی،سید اصغر احمدی،بهمن اسکندری،باب الله امیر خانی،علی اصغر بیات،رضا بیگدلی،علیرضا بیگدلی،حسین حبیبی،مسعود حسنی،یوسف خوئینی،اکبر سعادتی،حسین سلیمی،ناصر شهبازی،احمد عبدی،عیوض علی محمدی،عباس قربانی،منصور قهرمانی،قاسم محمدی،یعقوب علی محمدی، عباس منتخبی و علیرضا بیگدلی شهدای استان زنجان در کربلای چهار محسوب می شوند.

شهدای غواص زنجان نیز در این عملیات سید اصغر احمدی،علی اصغر بیات،رضا بیگدلی،حسین حبیبی،مسعود حسنی،یوسف خوئینی،اکبر سعادتی،احمد عبدی،عباس قهرمانی،منصور قهرمانی،قاسم محمدی و یعوب علی محمدی بودند.

image288932

تنها دو شهید مفقوالاثر این عملیات سید اصغر احمدی و رضا بیگدلی هستند که احتمال می رود در جمع ۱۷۵ غواص شهید تازه تفحص شده باشند.

در عجبم در شهری که حتی به دریا راه ندارد، چگونه می شود غواصان دریا دلش در دوران دفاع مقدس ستاره می شوند.

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر