زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

رد سرخ حرف هایت ....

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

وبلاگ خاطرات چادر مشکی نوشت

 رسول خدا(ص) فرمود: هرکس کار دیگران را افشا کند، هم چون کسی است که مرتکب آن گناه شده و هرکس مؤمنی را به سبب رفتار [اشتباهش] سرزنش کند، از دنیا نمی رود تا خود نیز به ارتکاب آن، آلوده گردد

دنیا اصلا خنده نداره!

دلم نمی خواست دچارش بشی یا که این جور بشینی گریه کنی و روزها و شب هات بریزه به هم

اصلا دلم نمی خواست تجربه اش کنی

اما ته دلم می خواست درکم کنی!

نمی دونم الان وسط گریه هات یا اوضاع به هم ریخته ات منو یادت میاد یا نه؟

یاد اون روز که رفتیم بیرون دو تا بستنی خریدیم و من خواستم با بهترین دوستم مشورت کنم! تو با حرفات بهم سیلی زدی یه سیلی محکم که رد سرخش هنوز توی زندگیم هست ، توی زندگی از دست رفته ای که تو در از دست دادن ان نقش مهمی داشتی!

.

قرا است از دنیا نری تا قضاوتی که در مورد من کردی گریبانت را بگیرد! قرار است با تمام وجودت حس کنی لحظه هایی را که به من تشر می زدی ، قضاوت می کردی و کارم را عیب می دانستی

خوشحال نیستم دچارش شدی .....

اما لاقل بعد از این حرف هایت روی صورت بقیه رد سرخ باقی نمی گذارد!

من هنوز رد حرف هایت را در زندگی از دست رفته ام می بینم ... هنوز!

........................................................................................................................................

چیزهای کوچک:

کاش می شد قبل از تجربه ی بعضی چیزها، اول درس بگیریم

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر