زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

گلدون وبلاگی"زنگان" شماره47

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ

"کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان"  گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان  را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید  مخاطبان قرار می دهد. 

بهترین مطالب وبلاگ نویس های زنجان را در گلدون وبلاگی امروز بخوانید...

مَثَل آمریکا مَثَل سگی است که ...،رایگان ترین چت در جهان،المی که پس از66سال جسدش در زنجان سالم ماند،فتنه سید صادق شیرازی بزرگ تر از فتنه 88 ...!دزد حرمت !فرهنگ گرسنگی و گرسنگی فرهنگی !

مَثَل آمریکا مَثَل سگی است که ...

وبلاگ ساقی نوشت

دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و وحدت بی نظیر ملت ایران به فجرآفرینان و همراهی همیشگی انقلاب و نظام و رهبری معظم و فرزانه انقلاب مبارک باد.

36 سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد. انقلابی که با پیروزی آن دست استکبار و آمریکا از کشور اسلامی ایران کوتاه شد و این بهانه ای برای دشمنی آمریکا با ایران اسلامی شده است.

ادامه مطلب...

-----------------------------------------------------------------------

رایگان ترین چت در جهان

وبلاگ یافا نوشت

رایگان ترین چت در جهاندر دنیا امروز که دنیای ارتباطات و تکنولوژی می باشد ما انسانها برای برقرای ارتباط از راه دور با هم، از تکنولوژی های فراوانی از جمله تلفن ثابت، موبایل، پیامک، چت اینترنتی و چت در شبکه های مجازی و... استفاده می کنیم نکته خیلی مهم اینجاست که ما برای برقراری این ارتباطات باید هزینه ای پرداخت کنیم تا بتوانیم تماس موفقی داشته باشیم.

-------------------------------------------------------------------------

المی که پس از66سال جسدش در زنجان سالم ماند

وبلاگ چتر وارونه نوشت

آیت الله آخوند ملا علی فاضل زنجانی معروف به قارپوزآبادی که بود؟ شیخ ملا علی قارپوز آبادی در سال 1209هـ.ق ، در روستای قارپوزآباد قزوین به دنیا آمد. پس از تکمیل مقدمات و علوم عربی ، سطوح خود را نزد افاضل حوزه قزوین فراگرفت و محضر درس بزرگان قزوین را درک نمود.

------------------------------------------------------------------------

فتنه سید صادق شیرازی بزرگ تر از فتنه 88 ...!

وبلاگ طلبه جوان نوشت

این روزها اگر پرسه ای در سایت ها و وبلاگ های مختلف بزنید می بینید که در اکثر آنها مطالبی در موردفتنه 88 و ظلم هایی که به مردم و نظام از سوی عده ای وطن فروش صورت گرفت، نوشته شده است که البته بیشترین نوشته ها در مورد حماسه تاریخی 9 دی 88 است، روزی که ملت یکپارچه و متحد برای دفاع از ولایت به میدان آمدند طوری که با دیدن آن، صحنه های انقلاب در ذهن تداعی می شد. و پس از این روز بزرگ بود که پرونده و غائله فتنه و فتنه گرانبسته شد !!!

------------------------------------------------------------------------

دزد حرمت !

وبلاگ خاطرات چادر مشکی نوشت

یک دزد آمده ! یک دزد در دانشگاه آمده ، یک دزد آمده و ما همگی نگران وسیله هایمان هستیم ، نگران ساعت و موبایل و لپ تاپ و کیف های پولمان ! من اما نگران چیز دیگری هستم 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
وبلاگ ایثار و شهادت نوشت
چند روایت عاشقانه از کسی که زندگی اش با جنگ های نامنظم و چریکی گره خورده بود«از جنگ بدم می آید». بارها و بارها این جمله را با خود تکرار کرده بود و گاهی هم به این طرز تفکر می خندید و با خودش می گفت اصلاً مگر کسی هم پیدا می شود که از جنگ خوشش بیاید؟

----------------------------------------------------------------------
وبلاگ ستارگان نوشت
1-در زلزله هولناک سال 1347 منطقه فردوس در جنوب خراسان؛ من همان وقت منبر رفتم و سخنرانى کردم و از مردم پرسیدم که شیر و خورشید به شماها چه داده. به نظرم گفتند: در طول این دو ماه، صد گرم شکر دادند! به همین تناسب، اجناس مختصرى داده بودند، نه اجناس لازم زندگى. خب، ما آنجا رفتیم، دیدیم و کار کردیم.

-----------------------------------------------------------------------

وبلاگ دمنوش اندیشه نوشت
به مناسبت نامگذاری سال 1393 : «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» ، منتشر می شود :  مقدمه :فکر می کنید اگر اقتصاد یک کشور سامان نداشته باشد ، می تواند تولید فرهنگ و تمدن کند ؟آیا کشورهایی که نقدینگی بالا  داشته و نرخ بیکاری در آن ها زیاد است ، می توانند انتظار تولید فرهنگ و اشاعه فرهنگ ناب را در دل های مردم داشته باشند ؟

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر