زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

فساد پنهان و سرکوب انتقادها

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ق.ظ

وبلاگ دمنوش اندیشه نوشت

انتقاد ناپذیری پزشکان و حمله ی تند و سریع شان به سریال در حاشیه مهران مدیری ، ما را به فساد گسترده در دستگاه پزشکی و بیماری پزشکان ! رهنمون می سازد .

در حاشیه + سریال در حاشیه + پزشکان  به راستی اگر پزشکان ، این سریال طنز را خیانت نمی نامیدند و علیه آن تصمیم به اعتراض ( بخوانید شورش) نمی گرفتند ، نشان از پاکی شان نداشت ؟! معلوم است که در خفا ، خیلی از خیانت ها و بی توجهی ها در بیمارستان و مطب هایشان هست که این چنین بر آشفتند. چرا مردم دردمند از این سریال راضی بودند اما خواص جامعه مانند پزشکان خیر ؟! آیا این بدان معنا نیست که فاصله ی مسئولان ( مانند جامعه ی پزشکی ) از مردم زیاد شده است ؟ چرا باید یک دکتر در روز ، آن هم با کیفیت پایین و ده ها بی احترامی ، صد ها برابر یک کارگز بینوا حقوق بگیرد؟ 

تذکر لسانی ، وظیفه ی همگانی ! ( آیا تنها شعار باید داد؟) :

ندای فسادپرهیزی و فساد گریزی عده ای در داخل کشور چرا باید در نطفه خفه شود ؟ چرا نباید گفت ؟ چرا نباید شنید ؟ چرا نباید گفتن ها و تذکر ها ، که باعث فشار افکار عمومی و اصلاح امور می شود ، در نطفه خفه شود؟ چرا وزیر کشور باید خفه شود ؟ چرا مهران مدیری باید نگوید ؟ چرا ؟! 

چرا هر کس به امر به معروف و نهی از منکر واقعی دست می آویزد باید با تهمت هایی چون دروغ ، اپوزوسیون گری و انحراف افکار عمومی ، از صحنه  خارج شود ؟! 

چقدر و تا کِی باید از گفتن ترسید ؟ چرا گفتن و برملا کردن فسادها بد است ؟ چرا نباید از فشار افکار عمومی بر علیه مفسدان استفاده کرد؟ چرا باید هشت سال در دوران دولت فسادانگیز نهم و دهم همه خفه شوند تا بعداً معلوم شود که چه اتفاقاتی افتاده است ؟ چرا باید معاون یک رئیس جمهور هر چقدر دلش خواست ، فسادانگیزی کند و بعداً که رئیس دولت عوض شد ، به اتهاماتش رسیدگی شود ؟ 

کجاست عدالت علوی ؟ کجاست حق مداری ؟ چرا باید عده ای قلیل متحجر یا دزد ، با سرنوشت نوجوانان و جوانان ایرانی بازی کنند ؟ چرا باید عده ای دزد ، پدر و مادرهای مادی و معنوی ما باشند ؟!

چرا باید کارگران و معلمان سراسر کشور در رنج حقوق زیر دو میلیون تومان بسوزند اما مفسدان اقتصادی و سیاسی به ریش ملت بخندند ؟

رحمانی فضلی + وزیر کشور

وزیر کشور+ رحمانی فضلی + پول های کثیف + فساد اقتصادی + مفسدان اقتصادی

چرا باید عده ای پزشک بی سواد و بی تعهد ، بیماران را دچار بیماری های دیگر  کنند ؟ چرا مسئولان جرأت مقابله و بریدن دست یازی های عده ای را ندارند ؟ مگر تا کنون که پنهان کاری شده و کسی حرفی نزده ، مشکل مملکت را قوای مسئول حل کرده اند؟ 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر