زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

کاش بال داشتم

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ق.ظ

وبلاگ خاطرات چادر مشکی نوشت

کاش بال بودی ! 

کاش بال داشتم ! کاش کنار این همه حس های زمینی آسمانی بودم !

کاش چادرم بال میشد و پرواز میکردم ، نمی ماندم در آن کافه و کنار دوستان جدید !

کاش معجزه میشد 

سرم سوت میکشید از تمام حرف های زمینی و حس های دست و پاگیر ! 

چهار پنج نفر دور هم جمع شده باشیم و حرف بزنیم از روزگاری که حس های زمینی خفه اش کرده ، تمام حس های جدید ادم های زمینی ! از دوست پسرها شان گرفته تا رنج از دست دادنشان تا مارک های گران خیابان های بالای شهر تا فکرهای عجیب و غریب کار پیدا کردنشان برای پول بیشتر ! 

حس های زمینی خفه ام میکرد ، .

من خودم قسمتی از آن ها بودم  من هم دلم به زمین گیر کرده بود 

اما کاش بال داشتم 

کاش چادرم بال میشدم و پرواز میکردم 

کاش یه کمی فقط یه کمی آسمانی میشد دلم 

...............................................................................................

 

چیزهای کوچک :

با دست زیر چانه تو را آه می کشم

چون غنچه ای که آخر اسفند عید را....(علیرضا بدیع )

 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر