زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

چشم ها را باید شست و یمن را، جور دیگر بایددید

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ق.ظ

وبلاگ علی اکبری نوشت

دو قدم دلهره دارم، دو قدم راهی نیست از یمن تا ایران

من دلم غمگین است،گونه ام بارانیست همچو چتر باران

هر کجا هستم باشم، سر زمین مال من است

هسته ای ،پیشرفت، این زمین مال من است

چه اهمیت دارد گاه اگر می کنند تحریمت؟

من نمی دانم چرا برخی گویند: آمریکا زیباست

و نمی دانم که چرا ظلم در این دنیاست؟

 این یمن باز چه کم از همه دنیا دارد؟

 چشم ها را باید شست و یمن را، جور دیگر باید دید

اسحله باید برداشت،به دفاع باید برخواست،این دفاع دین من است 

فکر را، خاطره را، زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت

عشق را زیر باران باید جست، زیر باران گلوله

زیر باران باید دفاع کرد، حرف زد،حق گفت

این همان حق من است، آنچه آموخته ام

حق دین ،حق دفاع،حق آن ملت مظلوم که پی در پی هم می میرند

 به دفاع بر خیزیم که یمن مظلوم است...

زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است

رخت را برکنیم

 به دفاع بر خیزیم که یمن مظلوم است...

 

انتهای پیام/

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر