زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

سبک زندگی دختران سرزمین من !

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱ ق.ظ

وبلاگ دمنوش اندیشه نوشت

دختران و زنان سرزمین ایران ، مانند کشورهای دیگر ، سبک زندگی های متفاوتی دارند. بعضی فقط به دنبال تفریح ، آرایش ، خوشی و پارتی هستند و بعضی دائماً در فکر مطالعه و کار ، بعضی هم به خوشی های خود می رسند و هم از هنر و علم و کار بهره می گیرند . بعضی با حیا و با حجاب اند و بعضی کمی تا قسمتی سبک زندگی را انتخاب کرده اند که با نجابت ، سنگینی و غیرت مندی فطری شان مغایرت دارد .

قالیبافی + قالیباف + هنر دختر + دختر هنرمند

بعضی می خواهند تا با ازدواج و تشکیل خانواده به آرامش برسند و بعضی با رفتارها و آرایش های ظاهری خود ، سعی می کنند تا دیگران را تنها به سمت بدن و ظاهر خود سوق دهند . اما یک ویژگی در همه ی زنان و دختران مشترک است و آن اینکه دوست دارند تا در آرامش و موفقیت زندگی کنند و خوش باشند. 

تعریف ِخوشی ، آرامش ، احساس متعالی یا احساس خوب بودن ، رضایت مندی از زندگی ، موفقیت و واژه هایی از این دست ، همگی به طرز تفکر و سبک زندگی آدم ها بر می گردد. سبک زندگی دختران و زنان با هم متفاوت است پس خوشی ها و آرامش آنها هم با هم متفاوت است . اگر کسی یک سبک زندگی را برگزید ، باید انتطار داشته باشد تا در آینده ، بازخورد و نتیجه ی انتخابش ، به سویش بازگردد! 

  • گاهی خوشی یک دختر این است که 2 ساعت آرایش کند و پسران و مردان مجرد را در خیابان، محل کار ، کوچه و دیگر مکان ها را به سمت و سوی خود جذب کند. 

  • گاهی خوشی یک دختر آن است که با حیا و نجابت خود ، با هنر خود ، با آموزش های مختلفی که در حوزه ی هنر یا فرهنگ یا علم دیده است به افراد جامعه ی خود کمک کند. 

  • گاهی خوشی یک دختر به این است که شعر بخواند ، شعر بگوید ، در فعالیت های جامعه ی خود حضور فعال داشته باشد ، ورزش کند و سالم زندگی کند . 

  • گاهی خوشی یک دختر این است که در سایه ی ازدواج آگاهانه به آرامش برسد ...

  • گاهی خوشی یک دختر آن است که دیر بیدار شود ، و زندگی خود را با وایبر و واتس آپ و فیسبوک و ماهواره و تلویزیون بگذراند . 

  • گاهی خوشی یک دختر آن است که مطالعه کند ، کتاب بنویسد ، در حوزه ی دختران و زنان صاحب اندیشه ای شود . 

  • گاه خوشی یک دختر به عبادت ، دعا و تفکر در هستی خود است ... گاه به خود می اندیشد و دوست دارد تا مؤمنانه تر زندگی کند. 

  • و گاه خوشی یک دختر ... . 

شما ، کدام سبک زندگی را می پسندید ؟ اگر دختر هستید ، فکر می کنید سبک زندگی تان به کدامین سو گرایش پیدا کرده است ؟ 
حجاب + دختر + دخرت با حجاب

آیا یک دختر با کوشش و تلاش ، همت و امید ، ورزش و تفریح مناسب ، خوشی و ورزش ، حیا و عفت ، سنگینی و وقار ، مطالعه و تحقیق ، هنرمندی و تفکر ، به سعادت و خوشبختی و شیرین کامی می رسد یا با آرایش و بزک کردن جلوی کسانی که هیچ نسبتی با وی ندارند ؟ با تنبلی ؟ تن پروری ؟ پارتی ؟ ماهواره ؟ ...

در سبک زندگی همه ی ما باید جایی برای تفریحات و خوشی های ظاهری در نظر گرفته شود ، اما انگار بعضی کل زندگی شان را به تفریح و خوشی های ظاهری محدود کرده اند و اصلاً حرکتی نو  و تلاشی هنرمندانه را در دستور زندگی شان ندارند. 
دخترانی که دائم وقت خود را به اموری اختصاص داده اند که در نهایت فایده ای برای خودشان و جامعه شان ندارد ، چطور می توانند و انتظار دارند که در آینده فرزند خوبی تربیت کنند ؟ خوب شوهرداری کنند ؟ هنرمند خوبی باشند ؟ دانشمند موفقی باشند ؟ مادر مهربان و وفاداری باشند ؟ در برابر مشکلات زندگی مقاوم و صبور باشند؟

 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ازدواج

دختر

دختر ایرانی

سبک زندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر