زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

دارلزهد و زاهد عارف بر مزار آیت الله زنجانی+تصاویر

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۷ ق.ظ

وبلاگ"زنجانی"نوشت

 شهریور 92 و روز  دوشنبه 11 شهریور مضادف با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) بود  که عصرگاهی وقتی از رواق دارلزهد عبور می کردم ناگهان چهره نورانی زاهد و سالک الی الله حضرت آیت الله انصاری شیرازی را دیدم که در مزار آیت الله سید عزالدین زنجانی توقفی  به ویلچر ایشان داده شد که البته توفیق التماس دعا برای من نگارنده هم حاصل شد.

تصویری از رواق دارلزهد در حرم مطهر رضوی





تصویری از محل مرقد مرحوم آیت الله سید عزالدین زنجانی








حضرت آیت الله انصاری شیرازی بر مزار آیت الله سید عزالدین زنجانی

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۱)

از این که مطالب من مورد توجه عالی قرار گرفت تشکر می کنم بازهم به سایت من سر بزنید
پاسخ:
با سلام وتشکر از شما
منتظر مطالب خوبتون هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر