زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

فراخوان مطالبه یک اصفهانی و چرخش کلید روحانی

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۳ ق.ظ

به گزارش کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان به نقل از"حرف ما"  یک سال و اندی از عمر دولت یازدهم می گذرد و غصه مشکلات ریز و درشت  نصف جهان همچنان منتظر نگاه ویژه پایتخت نشینان است تا شاید با تغییر نگاهها کلید تدبیر، قفل چند ساله این مشکلات را باز کند.

قصه پرغصه آب، خشکی زاینده رود و حقابه  اهالی مظلوم شرق، آلودگی هوا و آلودگی‌های زیست محیطی که گریبان اصفهان را به سختی  می فشارد و ترافیک سنگینی که قرار است با افتتاح طرح تاریخی مترو کاهش یابد و دهها ابرپروژه نیمه تمام نظیر طرح ورزشگاه نقش جهان، مصلای اصفهان و.... تنها بخشی از نیازها و چالشهای اصفهان است که با وجود همه ظرفیتهای ویژه از پا افتاده و خواستار تغییر نگاههای همیشگی مدیران ارشد است.

باشگاه وبلاگنویسان استان اصفهان "حرف ما" از مخاطبین عزیز درخواست دارد که نظر خودشان را درباره مهمترین نیاز یا معضل استان اصفهان که باید به صورت اورژانسی برطرف شود با درج نظر، ذیل همین مطلب درمیان بگذارند، تا در سفر قریب الوقوع  رییس جمهور، دولت یازدهم در جریان وضعیت نابسامان استان اصفهان قرار گیرد.

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر