زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

دست از سرم بردارید!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ق.ظ

وبلاگ خاطرات چادر مشکی نوشت

چند روز پیش بود داشتم در خیابان انقلاب راه می رفتم عجله داشتم به کلاس 8 صبح برسم

و مغزم مثل همیشه هی حرف می زد هی حرف میزد و اگر جلویش را نمی گرفتم ان قدر حواسم را پرت می کرد که با کله وسط پیاده رو می افتادم!

بعد به خودم به مغزم به تمام فکرهایی که ذهنم را پر کرده بود گفتم : دست از سر من بردارید!

دو سالی می گذرد شاید هم سه سال نمی دانم از روزهای شروع 22  سالگی ام تا الان که این فکر ها آزارم میدهند و هی جلوی قدم برداشتنم را می گیرند

گفتم دست از سر من بردارید و انگار که پرتشان کرده باشم گوشه ی خاک گرفته ی مغزم

رهایشان کردم تا در تنهایی خودشان آن قدر خاک بخورند تا بمیرند!

آن قدر خاک بخورند تا بمیرند......

.

..................................................................................................................................

پ.ن :

هربار که دعا کردم انگار کن که یادم رفته باشد دعایم! مستجاب که شد حواسم نبود فکر نمی کردم این همان دعای از ته دل من بود!!

کسی را میشناسید دعای خودش را یادش برود؟ دعایی که با اشک ریختن سر جانماز بوده؟!

 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۱)

دایرکتوری تبادل لینک - با هر بازدید وبلاگتان را ثبت کنید و شاهد افزایش بازدیدکنندگان وبلاگتان باشید. http://www.Linc.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر