زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

فقط به خاطر او!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰ ب.ظ

وبلاگ"خاطرات چادر مشکی"نوشت

خواهش می کنم فقط به خاطر او نباشد

شاید برای اولش خوب باشد اما همیشه نه

همه هاج و واج نگاهت کنند که فقط به خاطر او!؟

تو با اعتماد به نفسی که ته صدایت می لرزد بگویی:

-عادت کردم دیگه !

دوست دارم بلند شوم شانه هایت را بگیرم تکانت بدهم بگویم خواهش می کنم فقط به خاطر شوهرت نباشد خواهش میکنم!

بزرگ تر نگاه کن اوی بزرگ تری را ببین

دلیلت شاید برای شروع خوب باشد اما برای ادامه نه

خواهش می کنم فقط به خاطر او چادر مشکی ات را نپوش دلیلت را بزرگ تر کن !

فقط به خاطر او که باشد یک روز از دستش می دهی وقتی از دستش ناراحت بشوی!

...........................................................................................................................

چیزهای کوچک : 

خواهش می کنم بلند بلند بخند!

پ.ن : پشت هر چیزهای کوچکی داستانی است! گاهی می نویسم گاهی نه، گاهی بی رمز گاهی رمز دار!

پ.ن: احساس می کنم حس کنجکاوی ادم ها رو تحریک کردم و بعد مجبورم به اکثرشون بگم که شرمنده!

همیشه نه گفتن سخت ترین کار دنیا بوده

و من توی این پست دایم نظرها رو بالا و پایین کردم و گفتم نه ! ببخشید! شرمنده!

از یه جایی دیدم این ببخشید گفتن ها این نه گفتن ها هم من و آزار میده هم مخاطب رو من کاری نمی تونستم بکنم فقط فکر کردم شاید جواب ندادن از این ببخشید های تکراری بهتر باشه!

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

چادر مشکی

بلاگر

بلاگفا

وبلاگ

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر