زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

این بسیجی های چماق بدست!!!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۲ ق.ظ

وبلاگ حزب الله نوشت

در دانشگاه به قل خودش روشنفکر بود. یک روز فهمید که من بسیجیهستم. جلوی جمع برگشت گفت: شنیده ام توهم چماق بدستی؟ گفتم بله چماق بدستم. زمان دفاع مقدس که امثال تو سوراخ موش اجاره می کردند چماقمان را برداشتیم و به شکل اسلحه در آوردیم و برای شماها سینه سپر کردیم.

این بسیجی های چماق بدست!!!

بعد از دفاع که شما ها دنبال عشق و حالتان بودید چماقمان را دست گرفتیم و شکلکلنگ در آوردیم و شروع به آبادانی کشور و ساختن سد ها و جاده ها و نیروگاه ها کردیم. وقتی زلزله بم و سیل گلستان و زلزله آذربایجان و ... آمد و شماها در خانه های خود لم می دادید و فریاد انسان دوستی سر میدادید چماق هایمان را برداشتیم و به شکل برانکارددر آوردیم و رفتیم تا مردم را از زیر آوار و گل و لای در بیاوریم. زمانی که شما به فکر کوی دانشگاه و عشق بازی هایتان بودید چماق های مان را برداشتیم و به شکل بیل در آوردیم و رفتیم اردو های جهادی تا بهمحرومان کشور کمک کنیم. زمانی که شما ها دنبال ناموس مردم بودید و عده ای بی غیرت مثل خودتان دنبال ناموستان بودند چماق هایمن را برداشتیم تا از ناموس شما ها دفاع کنیم.

اما شما ها چه کردید؟ مگر نمیگویید روشنفکر هستید؟ مگر نمیگوید گفتگوی تمدن ها؟ پس چرا چماقتان را برداشتید و مثل شعبان بی مخ ها کشور را بهآشوب کشیدید؟ شیشه هارا شکستید، ماشین ها را آتش زدید، خیابان ها رابستید، از بیگانه دفاع کردید، به کشور خیانت کردید، به اقتصاد ضربه زدید، اوتوها و لباسشویی ها را در ساعت 8 شب روشن کردید تا برق بیمارستان هاقطع شود و .... پس کو آن همه شعار های قشنگتان؟ پس کو روشنفکریتان؟ بله من چماق بدستم و به این چماق بدستی افتخار می کنم اما تو چی؟

 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

بسیجی

نظرات (۱)

 سلام ای برادر و خواهری که  متصدی این سایت هستی مطالب خوبی رو کپی پیست می کنی! ولی منبع مطالبت کو!!!!!!!!!!!!! مثلا همین مطلبت که «گفتی و بلاگ حزب ا... نوشت»  من لینکی از این وبلاگ ندیدم وقتی رو اسمش کلیک می کنم به تصویر  مطلب هدایت می شوم آیا اصلا چنین مطلبی هست آیا اصلا این چنین وبلاگی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ اگه هست پس آدرسش کو؟؟؟؟؟؟ شما هم هر چی می خوای  به دروغ به یجایی ربط می دی بعد مدی به خورد مردم نکن این کار رو  همین کار را رو می کنید که مردم دیگه به حرفتون گوش نمیدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱
پاسخ:
سلام
لینک اصلاح شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر