زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

شعار را باور کنیم یا عمل را بنگریم؟!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ق.ظ

وبلاگ ساقی نوشت

سلام به همراهان گرامی

 یادتوت هست که در یک پُست و مطلبی اینکه اعتدال چیست و معنای آن چه می باشد، سوال کردیم؟ اما تاکنون و با گذشت 16 ماه از  فعالیت دولت یازدهم نه تنها معنای اعتدال مشخص نشد بلکه دولتی که شعار عدم ترس از انتقاد و باز بودن فضای نقد و انتقاد سر می دهد، در بعضی جاها در عمل از اعتدال به افراط رسید و رئیس جمهور محترم سه بار منتقدین را با الفاظ و جملاتی تند مورد انتقاد قرار داد تا شعار و عمل در تقابل هم قرار بگیرد.


آقای رئیس جمهور دوبار در دانشگاه، یکبار در اجلاس روسای دانشگاه ها  منتقدان را "بی سواد" خواند و یکبار هم در روز 16 آذر در دانشگاه علوم پزشکی که از منتقدین به عنوان "تازه به دوران رسیده ها" یاد کرد. از همه تندتر نیز دعوت منتقدین به "جهنم" بود که در مرداد 93 در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور اتفاق افتاد و گفت: هر وقت که مذاکره می شود عده ای می‌گویند که ما می‌لرزیم؛ "خب به جهنم بروید یک جایی که نلرزید".

غیر از آنچه ذکر شد، آقای رئیس جمهور در جاهای دیگر نیز شعار و عمل را در تقابل هم قرار داده است.

در جایی بحث توبه سران فتنه را مطرح می کند ولی در  روز 16 آذر  بیان می دارد به دنبال رفع حصر سران فتنه است در حالی که اولا توبه ای صورت نگرفته ثانیا این کار اصلا در اختیار رئیس جمهور نیست و قوا مستقل از یگدیگرند و نباید در امور یگدیگر دخالت کنند.

خود شعار مبارزه با افراط و تندروی را مطرح می کنند ولی در عمل افراد مساله دار را برای وزارت علوم به مجلس معرفی می کند و بعد از عدم اعتماد مجلس به آنها، و رأی به وزیر فعلی هم رئیس جمهور و هم معاون اول ایشان، وزیر فعلی را ادامه دهنده، راه و منش وزیر سابق و وزراء پیشنهادی علوم معرفی می کنند که این همان تقابل شعار و عمل است.

بالاخره شعار را باور کنیم یا عمل را بنگریم؟!

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۱)

وقتی فیلم مختار را ازتلوزیون پخش می شد بعضی قسمتها ی آن جالب بود  به ظاهر از دین پیامبر می زنند ولی در عمل با حضرت علی وفرزندان آن حضرت مخالفت می کردند حالا ریس جمهور آقای روحانی فگر می کند این کارهای که منتقدین را یک روز بی سواد یک روز تازه به دوران رسیده وبا عناوین مختلف خطاب می کند خیلی زرنگ است  به قول معروف میگند شهر که خلوت شد قور باغه هفت تیر کش می شود جناب رئس چمهور اگر راست می گوئید بیائید رودر رو با منتقدین در یک شبکه تلوزیون مستقیم مناظر کنید تامعلوم شود چه کسی درست می گوید نه اینکه همه تریبون ها در اختیارتان است هر چه دلتان می خواهد می گوئید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر