زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

پیاده روی کربلا ...

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰ ق.ظ

وبلاگ طلبه جوان نوشت

اصلا هم خودم نمی دونم چی بگم و آیا می تونم چیزی بگم یا نه !! چون لطف خود حضرت بوده و مطمئنا غیر اون چیزی دیگه ای نیست ؛ چون که من نه عمل در خور توجهی دارم و نه آنقدر آدم خوبی هستم به دلیل آن حضرت مرا بطلبد ...

امسال نیز لطف امام حسین (ع) و ذره پروری ایشان شامل حال این حقیر شده و ان شاء الله تا چند روز آینده با کاروان های پیاده روی کربلا عازم سرزمین عشق هستم !!!

واقعا دیگه نمی دونم چه طور از این لطف امام حسین (ع) و علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس (ع) تشکر کنم و اصلا به این فکر می کنم که با چه رویی به زیارت ایشان بروم ؛ چرا که نمک خورده و نمکدان شکسته ایم !!

دعا برای همه مخاطبان این وبلاگ را وظیفه خود می دانم چرا که عمری است با هم سال ها را سپری کرده ایم ولی دوستانی که مایلند با نام برایشان دعا کنم اسم خودشون رو تو قسمت نظرات بنویسن و درخواستی که از حضرت دارن تا یادداشت کنم و با اسم برای شما بزرگواران دعا نمایم ...

امسال نیز گروه های تکفیری زائران اربعین حسینی را تهدید کرده اند و سال های گذشته نیز عملیات های تروریستی زیادی بین زائران انجام داده اند .... امسال اگر قسمت ما شد و برنگشتیم حلال کنید ...! البته اگر عمری باقی بود و برگشتیم حتما مانند سال گذشته سفرنامه تصویری برای شما خواهم نوشت !

یا علی ...


خودم نوشت :

دعا کنید برنگردیم ...

 

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۱)

  • خرید خانه در آلانیا
  • خیلی خوب و عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    صفحه اصلی
    درباره ما
    تماس با ما
    ثبت وبلاگ
    گلدون وبلاگی
    ارسال مطلب
    فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر