زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

چادر شما بوی نفاق و دروغ می دهد

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ق.ظ

وبلاگ معبر سایبری نسیمی از بهشت نوشت

نه سیاسی ام ، نه طرفدار ، نه صدا و سیمایی ، نه کینه ای از خانم آزاده نامداری و نه از طرف آقای فرزاد حسنیهستم فقط بچه حزب الهی هستم و الان هم فقط بخاطر اینکه بچه حزب اللهی ها در جامعه تنها هستند و مظلومدست به نوشتن بردم تا اینکه شاید جواب یکی از کامنت های فحش و ناسزا که به خانم سیده سارا توانگر که تا به حال ایشان را نه دیده ام و نه نامشان را شنیده ام بدهم و به خانم سیده سارا توانگر بگویم من نیز باشما هستم.

بله درسته من هم حزب الهی هستم گوشی ساده نوکیا 1200 من اجازه ورود به فضاهای اینستاگرام و وایبر ولاین را نمی دهد اما همان مردم که شما خانم نامداری در صحبت هایتان می گویید سخنان خانم سیده سارا توانگر را تایید کردند بعضی ها هم خودشان گفتند که این عکس ها را دیده اند(البته عکس های شخصی که نمی دانم پخش آن در بین 50 هزار نفر آدم شاید سخت باشد کلمه شخصی را بر رویش گذاشت) و یا عکس های خانوادگی شما که بین 50 هزار برادر و خواهر شما منتشر میشه اصلا میدونید اسلام از کجا ضرر میخوره از اینکه شما ها خودتون بهانه میدید دست دشمن. حضرت آقا در خیلی از صحبت ها و کلاس ها صحبت از بصیرت می زنند و کو گوش شنوا که بفهمد بصیرت یعنی خانمی که چادری است و عکس های بدون چادر خود ، عکس های بدون حجاب خواهر و مادر خود و یا تعریف احساس پاهای خنک و ... را بازگو و نشر می دهد یعنی چادری نیست و قصد تخریب چادر را دارد.

چادر شما بوی نفاق می دهد "چادری نیستم چون مرد هستم اما شرم دارم از حس پاهای خنک صحبت کنم آن هم در صفحه شخصی (نه کلمه عمومی شاید بهتر باشد) با اینکه مرد هستم.

نه طلبه ام و نه درس قرآن و حدیث خوانده ام رشته ام کامپیوتر است اما الحمدالله یاد گرفتم چطور با کیبورد کار کنم تا بعضی جاها نگذارم حزب اللهی ها تحقیر شوند،حرف حق بزنند و مورد فحاشی قرار بگیرند، یاد گرفتم اگر زمان دفاع مقدس نبودم اما الان زمان جنگ نرم رزمنده سایبری خوبی باشم که البته هنوز به جایی نرسیدم اما انشاالله بتونم خودم رو آماده کنم.

خدا نیستم بنده خدا هستم همان خدایی که پیامبران و امامان رو به سوی ما انسان ها فرستاد تا به ما امر به معروف و نهی از منکر رو یاد بده همان خدایی که چون امثال من گناه کار هستیم امام زمان(عج) رو نفرستاده و این یعنی همان کوفی که امام حسین (ع) رو صدا زد اما امام رو تنها گذاشت.

و حرف آخر هم این باشد اگر کسی از شما انتقاد کرد قبول کردن آن بهتر است تا با اینکه خودتون میدونید کار اشتباه کردید(که حاضر به پاک شدن تصاویر شدید) و به دفاع از خودتون می پردازید.

خانم سیده سارا توانگر تشکر از اینکه با این کار ارزشی خودتون این بنده حقیر رو یاد سیره شهید علی خلیلیانداختید که حاضر شد بخاطر فریضه امر به معروف و نهی از منکر همه سختی ها را تحمل کند اجرکم عندالله.

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۱)

گل گفتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر