زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

آرزوی یک بار دیدنت ...

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۵۴ ق.ظ

بلاگ خاطرات چادر مشکی نوشت

میخواستم اولین چیزی که میبیند من باشم ولبخند من باشد

چشم هایش را باز و بسته کرد

پرده را کشیدم فکر کردم نور چشمانش را اذیت می کند

پرسیدم :" میینی؟"

گفت : "خستم"

بلند تر پرسیدم : "مبینی؟!"

گفت :"میشه یه قولی بهم بدی؟"

برای زودتر به جواب  رسیدنم گفتم:" چه قولی؟"

گفت:" این آخرین بار باشه .....

می خواهم با واقعیت ندیدنت کنار بیایم , تا زندگی با آرزوی یک بار دیدنت!"

دستمال سفید را روی چشمش گذاشتم

.

.میخواستم اولین چیزی که میبیند من باشم و لبخند روی لب هایم!

 

....................................................................................................................

پ.ن: از داستان هایی که گاهی یک دفعه سر و کله اش تو ذهن من پیدا می شود !

 

چیزهای کوچک :

کسی مرا از خواب بیدار نکند ..

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر