زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

نمی خوای دماغتو عمل کنی؟!

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ق.ظ

وبلاگ خاطرات چادر مشکی نوشت

این که من مثلا تلاش کرده ام که همیشه دوستامو از عمل بینی یا بوتاکس لب و یا اون عمل کذایی پروتز که جدیدا بد جور مد شده است منصرف کنم  برای این نیست که دلم نخواهد به قول معروف پرفکت بشوند و زیبا و پسرکش! نه ! من فقط با یک جور تلاش کردن همه ی دنیا برای یکسان شدن سلیقه ها مخالفت کردم
اینکه همه ی ادم ها یک جور ظاهر خاص را بپسندد و دیگر هیچ کس مثلا از لب های باریک زیبا که بعضی ها را عجیب معصوم میکند خوشش نیاید

و هی دختر های هم سن و سال من را ببرد زیر تیغ جراحی ها ی عجیب و غریب
که مثلا گاهی مراجعه کننده به خیریه ی اشناهای ما دختری باشد که درگیر نداشتن خواستگار است برای انکه مثلا فلان مشکل ظاهری را دارد ! و لنگ پول عمل جراحی است ! که چون مردم درگیر زیبا دیدن یک جور ظاهر یکسان شده اند دیگر حتی بعضی زیبایی های همیشگی هم عیب می شود !
و واقعا جامعه به ما تمام سلیقه اش را تحمیل میکند آن قدری که دیگر کسی لب های باریک معصوم دوست من را دوست ندارد و به جایش با دستکاری های دکترهای گرامی تمام خلوص و پاکی چهره اش را از او میگیرند و من دیگر دوست ام را نمی شناسم !
جای سلیقه های رنگا و رنگ در جامعه خالیه و ما یاد گرفتیم دیکته بگویند و بنویسیم !
دیر بجنبیم حق انتخاب هیچ چیز را نداریم و جبر سلیقه ی یکسان جامعه را کسالت بار میکند
من اهل حرف های جامعه شناسانه و تحلیل شخصیت ادم ها نیستم اما دلم همچنان لبخند مهربان و ساده ی دوستانم را میخواهد !
دلم نمیخواهد هرروز یکی از دوستانم با من غریبه بشود یا که اگر تلاش کرده خودش باشد با تمام سلیقه ای که دوستش دارد جامعه روزهای خوش اش را بگیرد و مجبورش کند شب ها اشک به چشمانش بیاید برای همرنگ جماعت نبودن و حرف های خاله زنکی امثال ادم های کوته فکر که دم به دم ، آب دهان قورت داده و به او بگویند : نمی خوای دماغتو عمل کنی !؟؟
.................................................................................................................................

چیزهای کوچک:

زندگی ما رو فرصت هامون مشخص می کنه ، حتی اونایی که از دستشون میدیم!

(دیالوگ فیلم)

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر