زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

آقا اجازه ؟؟ما انتقاد داریم

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ق.ظ

وبلاگ معبر سایبری بی سنگر نوشت

طبق حرف زیبای رهبری نسبت به انتقاد منصفانه واجب دونستم انتقادی بکنم از وزارت ارشاد بخاطر عملکرد ضعیفش آقای رئیس جمهور اجازه هست حرف بزنم؟؟ میدانم بی منطقم میدانم بی سوادم میدانم من جهنمی هستم اصلا همین الان من از جهنم دارم این مطلب رو مینویسم اما میگویم تا بشنوند همانانی که خود را به کوچه به راه دیگر که بن بستم هست زده اند لطفا کمی چشم هایتان را بازتر کنید تا ببنید چه خیانتی به فرهنگ و مذهب ما میشود همه چیز تعصبی و احساسی نیست... همه چیز لج و لجبازی نیست .

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1409338884081.jpg

وزارت محترم ارشاد و مدیر محترمه شما نه به دغدغه ی رهبری نسبت به فرهنگ توجهی دارید نه اصلا برایتان مهم است؟؟

اجازه ی اکران به فیلم های حامی فتنه میدهید میشود استدلالتان را در این مورد بیان کنید ؟؟

 نیروهای محکوم به فتنه را به کار میگیرید این همان بازی قطبی است که رهبری ازش دم زد فهمیدید؟

به خوانندگان زن هم اجازه میدهید در عوام بخوانند و کنسرت برگزار کنند این نیز شاهکار دولت روشنفکر است که برگشته به زمان قبل از انقلاب... 

توقیف کردن روزنامه های منتقد دولت بر کدام استثنای شما میباشد ؟؟ شما که میگفتیدمنتقد را دوست دارید شما که میگفتید من با منتقدم راه میایم دید همه ی اینها شعاری بیش نیست ....

در این اوضاع نابسامانی فرهنگی از رفع فیلترینگ واتس آپ و فیسبوک هم که کم دم نمیزنید ...

چاپ کتاب های توقیف شده و عملکرد ضعیف در نمایشگاه کتاب امسال و عملکرد ضعیف در جشنواره فجر و ... از دلایل من برای استیضاح شما است

میدانم رئیس جمهور کشورم حتی تذکر هم نمیدهد چون حقوق دان است و با سواد می پندارد حق با وزیرش است چون من بی سواد هستم اما منه بیسواد افراطی نگرانم نگرانفردای کشورم،نگران فرهنگ کشورم نگرانم ...!،اعتراض نیز دارم  نسبت به اینکه اینجا ایراناست اینجا جایی است که ما خون دل خوردیم تا آبادش کردیم این رسمش نیست خونجوانانمان را اینگونه پایمال کنیم ....

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1409338884092.jpg

•انتشار جایز•

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

انتقاد از دولت

دانلود فیلتر شکن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ثبت وبلاگ
گلدون وبلاگی
ارسال مطلب
فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر