زنگان-کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ارسال مطلب
مهرزنجان
حرف تو

بسیج و بصیرت

سیب

----- شما در زنگان هستید zanghan.ir -----

زنگان جایی برای نخبگان وبلاگ نویسان "زنجانی"

تیتر بزنید جایزه بگیرید
 تیتر بزنید جایزه بگیرید
آخرین نظرات
معرفی کتاب
 معرفی کتاب
پیوندهای روزانه
پیوندها
 مصاحبه با وبلاگ نویسان

برای ازدواج آسان کتاب جوشکاری را بخوانید+دانلود کتاب

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان | سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ق.ظ

شاید بتوان با قاطعیت گفت که جذابترین کتابی که در زمینه ازدواج نوشته شده است کتاب جوشکاری باشد که نویسنده وبلاگ " طلبه ای در عصر انتظار یعنی حسین عالمی نگاشته است. در واقع این کتاب با سوالات وبلاگ نویسان و جواب های آن توسط نویسنده در موضوع ازدواج به نگارش درآمده است.

به گزارش سایت" کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان "، طبق روال سایت زنگان تو به منظور ارتقای سطح بینش مخاطبان خود هر هفته کتابی را معرفی مینماید که این هفته کتاب پر محتوای و کاربردی" جوشکاری" را به مخاطبان عرضه می‌نماید.

با استعانت از خداوند متعال و در سال اقتصاد و فرهنگ کتاب جوشکاری دو با زحمات فراوان گروه جوشکاری آماده شد و هم اکنون به محضر هم وطنان عزیز و فارسی زبانان محترم تقدیم می شود.

جوشکاری دو دقیقا در ادامه ی روند جوشکاری یک و بر منوال پرسش و پاسخ نوشته شده است و در بردارنده ی صد سوال جدید از سوی دوستان دانشجو و صد پاسخ متفاوت و تفصیلی از طرف بنده در 312 صفحه است. نکته قابل توجه این است که جوشکاری دو برای دوستانی بیشتر مفید خواهد بود که جوشکاری یک را با دقت و حوصله مطالعه کرده باشد و از مباحث کلان و اساسی و چهارچوب های آن با خبر باشند. جوشکاری دو در حقیقت تبیین همان نظریه و در عین حال پاسخ گو به سوالات فراوان دیگری است که در ذهن مخاطب جوشکاری یک تولید شده ، نگاشته شده و به دست نویسنده رسیده است.

طرح جلد جوشکاری دو اثر استاد سعید ابوالحسنی و طراحی لوگوی جوشکاری اثر استاد مهدی لک است. چیدمان داخلی و طراحی صفحات نیز مانند جوشکاری یک حاصل دسترنج شاگرد مهربان و دلسوزم سرکار خانم حسین آبادی است که با یک مجاهده ی فرهنگی شبانه روزی کار را به این سطح فاخر و زیبنده رساندند.

جوشکاری با سوالات شما و درخواست دوستانش متولد شد و خوب رشد کرد و امروز دومین میوه خودش را به محضر فرهنگ کهن ایران زمین تقدیم می کند. امیدوارم بتوانم پاسخ گوی مناسبی این همه شور و نیاز و دغدغه باشم.

 

 

دانلود کتاب جوشکاری یک

 

 

دانلود کتاب جوشکاری دو

 

در پایان خداوند را به خاطر تمام نعماتش و صد البته به خاطر اعتماد دوستان و همراهانم شکر می کنم و از خداوند منان می خواهم که مرا در این راه ثابت قدم دارد و پرچم اسلام را بر فراز همه قلل عالم به احتزار در آورد و ما را مقدمه ساز ظهور منجی عالم بشریت قرار دهد.

رایگان نوشتم و رایگان جواب دادم تا شاید تمایز و جدایی بین حق و باطل آشکارتر شود و جویندگان دانایی راحت تر آن را بیابند. پس شما نیز در ترویج جوشکاری یک و دو و ارسال آن برای دوستانتان کوشا باشید و با نیت امر به معروف و نهی از منکر و در پی ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اطرافیانتان را از انتشار جوشکاری دو با خبر کنید.

  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

ازدواج آسان

کتاب جوشکاری

دانلود کتاب

نظرات (۱)

  • ایلام بلاگر
  • با سلام

    خدا قوت

    ایلام بلاگر برگزار میکند

    موج وبلاگی کلید – ویژه  هفته ی دولت

    منتظر مطالب زیای شما در مورد کلید و دولت تدبیر و امید هستیم.

    به ما بییوندید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    صفحه اصلی
    درباره ما
    تماس با ما
    ثبت وبلاگ
    گلدون وبلاگی
    ارسال مطلب
    فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر